کد خبر : 1723789 | 17 آذر 1399 ساعت 01:11 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

سمپدوریا 1-2 میلان: روسونری همچنان روی نوار پیروزی

میلان در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 سمپدوریا را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کند.

سمپدوریا 1-2 میلان: روسونری همچنان روی نوار پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که در سه بازی قبلی شان در سری آ، دو پیروزی و یک تساوی داشتند، امشب هم موفق شدند در خانه سمپدوریا به پیروزی برسند و فاصله شان با اینتر، تیم دوم جدول، را به 5 امتیاز افزایش بدهند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل رو به پایان بود که میلانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه سمپدوریا بود که توپ با ضربه سر تئو هرناندز به دست یانکتو برخورد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. فرانک کسیه پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1550979

 

میلانی ها در ابتدای نیمه دوم یک موقعیت بسیار خوب برای زدن گل دوم داشتند اما ضربه تونالی به تیر دروازه برخورد کرد.

تلاش بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل دوم سرانجام در دقیقه 77 نتیجه داد. روی یک حرکت تیمی عالی و پاس رو به عقب آنته ربیچ بود که سامو کاستیه‌خو با یک ضربه دقیق و حساب شده اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1550980

 

در دقیقه 80، خود ربیچ می توانست حساب کار را 3-0 کند اما او که روی پاس کالابریا صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به بیرون فرستاد.

در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 82 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال از سمت چپ بود که ضربه سر اکدال، علی رغم تلاش دوناروما، از خط دروازه میلان عبور کرد و اختلاف به حداقل رسید.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی کردند تا به گل‌های بعدی برسند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 2-1 میلان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها