کد خبر : 1723808 | 17 آذر 1399 ساعت 09:56 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجم ایرانی در گفت و گو با اوجوگو:

حرف های طارمی درباره مارگا و اشتباهات پورتو

مهاجم ایرانی به اشتباهاتی که به توندلا اجازه داد تا گل بزند اعتراف کرده و همچنین روی توانایی پورتو برای تغییر نتیجه تاکید کرد.

حرف های طارمی درباره مارگا و اشتباهات پورتو

به گزارش"ورزش سه" مهدی طارمی در دومین بازی متوالی اش با لباس پورتو ، دو گل زد و تعداد گل هایش را برای قهرمان لیگ پرتغال به عدد 3 رساند:" این برد را به کل تیم و هواداران پورتو تبریک می گویم. ما 15 دقیقه اول بازی خوبی انجام دادیم و سپس دو گل خوردیم که ما را مجبور کرد تا برای جبران نتیجه تلاش کنیم.دو اشتباه کردیم که به حریف اجازه داد گلزنی کند." مهاجم ملی پوش ایرانی اما در ادامه ترجیح داد تا بازگشت به بازی و پیروزی پورتو را برجسته کند و گفت:"بعد از گل های توندلا ، ما سعی کردیم گل بزنیم و توانستیم این کار را هم انجام بدهیم. البته این بازی کمی عجیب برای ما پیش رفت اما در کل برایمان بد نبود چرا که پورتو در نهایت برنده شد و این مهمترین چیز است. بنابراین بازهم به همه هواداران تبریک می گویم."


طارمی در ارتباط با عملکرد ضعیف پورتو در نیمه اول گفت:" ما در نیمه اول هم سعی داشتیم همین کار را بکنیم اما دو اشتباه کردیم که منجر به گل حریف شد. این اتفاق ها در فوتبال طبیعی است. ما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم."


طارمی همچنین درباره بازی در کنار موسی مارگا و همکاری اش در طول مسابقه با او گفت:" به نظر من خوب بود. همه بازیکنانی که در پورتو هستند می توانند به تیم کمک کنند و فرقی نمی کند چه کسی بازی کند یا نه و مهم پیروزی تیم است. همه بازی ها برای ما مثل فینال هستند."
منبع: ojogo

دیدگاه‌ها