کد خبر : 1723845 | 17 آذر 1399 ساعت 13:26 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

قرنطینه دو هفته‌ای لژیونر ایرانی در پکن

اولین بازی معروف در چین؛ ژانویه 2021!

سعید معروف بیش از یک ماه دیگر برای نخستین بار در لیگ چین به میدان می‌رود.

اولین بازی معروف در چین؛ ژانویه 2021!

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف از سال 2019 عضو تیم بایک موتور پکن شد و پس از حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا در ژانویه 2020 به تمرینات این باشگاه ملحق شد. پاسور تیم ملی ایران مدتی در تمرینات این تیم شرکت کرد، اما با گسترش و شیوع کرونا و تعطیلی لیگ‌های ورزشی چین، راهی آمریکا شد.


ستاره ایرانی تیم والیبال بایک موتور، تمرینات خود را در مدت اقامتش در آمریکا پیگیری کرد و بالاخره 15 آذرماه بعد از مدت‌ها انتظار دوباره به پکن بازگشت تا در لیگ چین به میدان رود.


بر اساس قوانین سختگیرانه لیگ های ورزشی چین برای بازیکنان خارجی، معروف تا پایان آذرماه باید در قرنطیه بماند و پس از آن می‌تواند تمرینات خود را با تیم چینی دوباره آغاز کند.


فدراسیون والیبال اعلام کرده بر اساس برنامه اعلام شده به معروف از سوی باشگاه بایک موتور پکن، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه 24 دی‌ماه برای نخستین بار با این تیم در لیگ چین به میدان می‌رود.


در واقع معروف در سال 2020 هم نمی تواند برای تیم چینی بازی کند و در واقع حدود یک سال و نیم بعد از عقد قرارداد با بایک موتور بالاخره در ژانویه 2021 در لیگ چین به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها