کد خبر : 1723846 | 17 آذر 1399 ساعت 13:40 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

سازمان لیگ آلمان

بایرن و رومینگیه؛ مانع جذاب شدن بوندس‌لیگا

رئیس کمیته بازبینی پخش تلویزیونی بوندس‌لیگا با انتقاد از رئیس باشگاه بایرن مونیخ او را متهم کرد که علاقه‌ای به یک بوندس‌لیگای جذاب ندارد.

بایرن و رومینگیه؛ مانع جذاب شدن بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، کمیته بازبینی پخش تلویزیونی بوندس‌لیگا که از طرف سازمان لیگ این کشور برای بررسی شرایط پخش تلویزیونی این لیگ و تغییرات احتمالی در آن تشکیل شده از کارل هاینتس رومینیگه رئیس بایرن مونیخ به دلیل مخالفت با پیشنهادات کمیته انتقاد کرده و او را متهم کرد که علاقه‌ای به یک بوندس‌لیگای جذاب ندارد.

 

1529061

 

این کمیته از سوی سازمان لیگ آلمان تشکیل شده تا راهی منصفانه‌تر برای توزیع درآمدهای تلویزیونی بین باشگاه‌های بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا2 پیدا کند. بر اساس سیستم توزیع فعلی، باشگاهی که فصل را در رتبه هجدهم بوندس‌لیگا به پایان می‌رساند به اندازه نصف تیمی که قهرمان فصل شده از پخش تلویزیونی درآمد بدست می‌آورد.

 

درحالیکه بحث و بررسی در این کمیته ادامه دارد سازمان لیگ آلمان قرار است امروز دوشنبه رسماً مدل توزیع جدید خود برای چهار سال آینده را معرفی کند.

 

جم اوزدمیر سیاستمدار مشهور آلمانی از حزب سبزها و عضو ارشد کمیته بازبینی سازمان لیگ از جمله کسانی بود که انتقادات تندی به رئیس باشگاه بایرن مونیخ وارد کرده و او را متهم کرد به دلیل منافع باشگاهش منافع فوتبال آلمان را زیر پا گذاشته است.

 

1551104

 

اوزدمیر در این باره گفت: " چندین باشگاه پیشنهادی ارائه کردند که درآمد تلویزیونی به شیوه دیگری تقسیم شود. واکنش خشمگینانه کارل هاینتس رومینیگه به این پیشنهاد به نظرم نشان می‌دهد که او هیچ علاقه‌ای به یک بوندس‌لیگای جذاب ندارد. این به نظر من باعث تاسف است".

 

 

دیدگاه‌ها