کد خبر : 1723881 | 17 آذر 1399 ساعت 16:02 | 37.5K بازدید | 1 دیدگاه

مسی و رونالدو 2 بازیکن متفاوت هستند

کومان: درست نیست بگوییم مسی بهتر از رونالدو است

سرمربی بارسا حاضر نشد در نشست خبری بازی با یوونتوس مسی و رونالدو را باهم مقایسه کند.

کومان: درست نیست بگوییم مسی بهتر از رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست غیر قابل تصور در زمین کادیز که شرایط این  تیم در لالیگا را به خطر انداخت، فردا باید به مصاف یوونتوس برود.

جدالی برای صدرنشینی گروه چرا که صعود هر دو تیم به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده است.

بارسا در شرایطی 2-1 به کادیز باخت که در خط دفاعی مرتکب اشتباهات فردی زیادی شد و هر دو گل حریف، نتیجه اشتباه مدافعان بود. رونالد کومان سرمربی بارسا از اتفاقات شب بازی با کادیز و شکست تیمش بسیار عصبانی است.

 

 

1551142

 

 

کومان در نشست خبری امروز خود گفت:« هدف ما مثل همیشه پیروزی است و البته ارائه نمایشی خوب. می خواهیم تیم اول گروه باشیم. هم سه امتیاز پیش هستیم و هم بازی رودرروی قبلی را از یووه برده ایم. شانس ما برای حفظ صدرنشینی بالاست.»

 

وضعیت عثمان دمبله:« از دست دادن دمبله اتفاق بدی بود و حیف که یک بازیکن دیگرمان هم مصدوم شد. او نیمه دوم بازی با کادیز کمی احساس درد می کرد ولی انتظار نداشتم مصدومیتش جدی باشد. این یک قدم به عقب برای او محسوب می شود چرا که به فرم خوبش رسیده بود و سابقه بدی در مصدومیت ها دارد.»

 

ساعت بد بازی های بارسا:« سه شنبه بازی داریم ولی بازی ما در لالیگا را ساعت 21 می گذارند. باید فکری برای ساعت بازی ها کرد. همه بازیکنان و تیم های لالیگا باید در این مورد موافق باشند و نظر من تنها کافی نیست. 4.30 صبح یکشنبه به بارسلون رسیدیم و تنها تیمی هستیم که همه بازی های خارج از خانه اش ساعت 21 برگزار می شود. وقتی بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان روز سه شنبه است، باید در لالیگا زودتر به میدان برویم.»

 

 

1550679

 

 

وضعیت روحی:« به شخصه بسیار عصبانی هستم و دیروز این را به بازیکنانم نیز گفتم. آنها می دانند که من از شکل بازی تیم برابر کادیز ناراحتم. بازی قبلی را آنالیز کردیم و بین شکست مان برابر اتلتیکو و کادیز تفاوت هایی بود. من تئاتر بازی نمی کنم و مخفی کاری ندارم. در نشست با بازیکنانم همه دیدند که چقدر عصبانی ام. دو گلی که از کادیز دریافت کردیم، هنوز برایم غیر قابل درکند.»

 

مسی:« به عنوان مربی می خواهم با مسی مثل هر کاپیتان دیگری در مورد مسائل مربوط به بازی ها ارتباط مستقیم داشته باشم. معتقدم نباید انرژی خودمان را صرف مسائل بیرونی و حاشیه ای کنیم. من مربی تیم هستم و می خواهم بهترین بازی را از بازیکنانم بگیرم. لئو در پی ریزی حملات ما نقش مهمی دارد و خیلی از برنامه های هجومی ما را او طراحی می کند. مقصر جلوه دادن مسی در شکست ها ساده ترین کار ممکن است. مسی زیاد توپ از دست می دهد؟ این نتیجه بازی دفاعی ضعیف کل تیم است. در برخی بازی ها در دفاع، جسارت و سختگیری لازم را نداریم و روی همه تاثیر می گذارد.»

 

 

1551145

 

 

رونالدو:« بودن رونالدو در زمین قرار نیست به ما انگیزه مضاعفی بدهد. این جدال بارسا و یوونتوس است. دو تیم بزرگ که برای صدرنشینی می جنگند. البته همیشه بودن ستاره های بزرگ در میدان می تواند مهم و تاثیرگذار باشد و رونالدو هم یکی از بهترین هاست. او بین فوق ستاره های دنیای فوتبال جای دارد. فردا باید خوب دفاع کنیم و توپ را بهتر حفظ کنیم.»

دیدگاه‌ها