کد خبر : 1723941 | 17 آذر 1399 ساعت 18:45 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کرواچ:

به گرت بیل زمان بدهید؛ زیدان او را نابود کرده

بازیکن سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس معتقد است نباید از گرت بیل انتظارات سابق را داشت.

به گرت بیل زمان بدهید؛ زیدان او را نابود کرده

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه و نیم از جدایی بیل از رئال مادرید می گذرد اما به علت مصدومیت ها و همچنین کیفیت نازل، عملکرد بسیار کمرنگی در تاتنهام داشته است. بیل در 3 بازی اخیر تاتنهام در لیگ انگلیس نیمکت نشین بوده و فرصتی نصیبش نشده تا به نظر برسد که حتی در تیم لندنی هم جایی برای او پیدا نمی شود.

 

 

1549719

 

 

همین موضوع پیش از این باعث جدایی این بازیکن از اسپانیا شده بود چرا که زیدان او را از برنامه‌هایش برای حضور در میدان کنار گذاشته بود.

 

پیتر کراوچ باور دارد که بیل زمان مناسبش برای حضور در میدان را پیدا خواهد کرد. مهاجم سابق تاتنهام به دیلی میل گفت: « واقع گرایانه نیست که مردم انتظار دارند گرت پس از هفت سال حضور در اسپانیا برگردد و همان وینگر پر سرعتی باشد که ما را پیش می‌انداخت. در سال‌هایی که با او بازی کردم، هرگز کسی را ندیدم که چنین قدرت و سرعتی داشته باشد. از حمله به دفاع و برعکس، با تمام سرعت در تمام طول 90 دقیقه.

 

 

1528009

 

 

در دو سال آخر حضورش در مادرید توسط زین الدین زیدان نابود شد و این تاثیر بسیاری در پیدا کردن ریتم یک بازیکن دارد. باید به این نکته نیز توجه کرد که مورینیو در حال حاضر سون ، هری کین و استیون برخواین را دارد. سون و کین در برابر آرسنال عالی بودند و گرت نیز نقش خودش را در کمک به تیم ایفا خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها