کد خبر : 1723951 | 17 آذر 1399 ساعت 18:59 | 51K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال کوتاه آل کثیر ثانی در آزادی (عکس)

علی آل کثیر مهاجم صنعت نفت تنها دو دقیقه پس از ورودش به زمین با مدافع استقلال درگیر شد.

جنجال کوتاه آل کثیر ثانی در آزادی (عکس)

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان عصر امروز در دیداری حساس به مصاف استقلال رفت که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

علی آل کثیر که با فولادنوین به فوتبال ایران معرفی شد، فصل قبل در ماشین‌سازی تبریز حضور داشت و در ابتدای فصل با نظر پورموسوی به صنعت نفت پیوست.

 

وی در دقیقه ۸۹ دیدار امروز تیمش به جای حسن بیت سعید وارد زمین شد تا صنعت نفت بتواند از سرعت وی استفاده کند، دو دقیقه پس از ورودش به زمین روی یک توپ هوایی با محمد حسین مرادمند تنه به تنه شد که در نبرد هوایی با مدافع استقلال برخورد کرد که این برخورد با ناراحتی و عصبانیت مرادمند همراه شد. آل‌کثیر که ابتدای این درگیری سعی داشت بدون صحبت و درگیری صحنه را ترک کند با ورود داور و ادامه اعتراضات مدافع استقلال، به سمت وی رفت که این دعوای کوتاه با کارت زرد برای دو طرف همراه شد تا این غائله بخوابد.

 

 

این مهاجم بلند قامت که اغلب به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب پورموسوی حضور خواهد یافت، امیدوار است تا بتواند در دقایقی که به وی فرصت داده می‌شود ارزش های خود را نشان بدهد و راهی که عیسی آل کثیر را طی کرده را به عنوان یک آل کثیر دیگر طی کند.

 

 

دیدگاه‌ها