کد خبر : 1724188 | 18 آذر 1399 ساعت 20:48 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

خوزستانی ها برای قهرمانی دورخیز کردند

استارت لیگ برتر وزنه برداری به میزبانی فولاد

لیگ برتر وزنه برداری از فردا به میزبانی فولاد خوزستان در حالی استارت می خورد که این تیم خوزستانی مدعی اول قهرمانی است.

 استارت لیگ برتر وزنه برداری به میزبانی فولاد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها انتظار دور رفت مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری قرار است از فردا به مدت سه روز به میزبانی باشگاه فولاد در سالن شهدای وزنه برداری استان خوزستان برگزار شود.


به جز فولاد خوزستان، تیم های وزنه برداری ملی حفاری ایران، مناطق نفتخیز جنوب، گهر زمین سیرجان، پدافند ارتش جمهوری اسلامی، عقاب همدان و نیروی زمینی کرمانشاه حضور دارند. از ساعت 18 امروز کنگره فنی تیم های حاضر در مسابقات دور رفت لیگ در سالن جلسات هیات وزنه برداری استان خوزستان تشکیل و لیست تیم ها ارایه شد.


به نظر می رسد فولادی ها که با مدیرعاملی سعید آذری از پیشکسوتان وزنه برداری تیم خوبی را راهی مسابقات کرده اند، مدعی اصلی قهرمانی در این فصل باشند. البته ملی حفاری و گهر زمین نیز دیگر رقبای فولاد برای کسب عنوان قهرمانی خواهند بود. 


فولاد خوزستان در این فصل با ترکیب رضا روحی، رحمان اورامه، حسین ابراهیمی، میثم چغاز، حسین سلطانی، علی داودی، حافظ قشقایی، علیرضا منصوری، افشین طاهری، یعقوب پشوتنی، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، محمدهادی پورحسینی، محمد محمدی میان چقا، مهران مطلق و امین داودی با سرمربیگری حمید رشیدی خود را برای آغاز لیگ برتر مهیا می کند. 


حمید رشیدی، سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان در این رابطه گفت: در جریان تمرین امروز با آنالیز رکوردها و وزن تمرینی به ترکیب نهایی دست یافتیم و برای اعلام 10 دوبند پوش تیم وزنه برداری فولاد خوزستان به جمع بندی رسیدیم و امیدوارم با توجه به اولین تجربه حضور فولاد خوزستان در لیگ برتر وزنه برداری موفق به کسب امتیازات لازم در کلیه وزن ها شده و با دستی پُر آماده حضور در مرحله برگشت و فینال لیگ شویم.

دیدگاه‌ها