کد خبر : 1724282 | 19 آذر 1399 ساعت 12:29 | 37.2K بازدید | 8 دیدگاه

هرگز دخالتی در کار کادرفنی ندارم

مظلومی: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم

سرپرست استقلال می گوید تیمش چیزی را از دست نداده و در آینده می تواند شرایط بهتری را رقم بزند.

مظلومی: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تیمش بیان کرد: شرایط ما آن طوری که در جامعه مطرح شده، بد نیست. تیم آن چیزی که در توانش بوده را انجام داده است. بعد از بازی‌های آسیایی و فرصت 20 روزه تیم در اختیار فکری قرار گرفت و فرصت آنچنانی برای بدنسازی نداشت. شرایط بچه‌ها در طول برگزاری بازی‌ها روز به روز بهتر می‌شود و هواداران باید یک مقدار صبر و تحمل داشته باشند تا استقلال به شرایط ایده‌آل برسد.


وی درباره نگرانی هواداران استقلال گفت: هواداران حق دارند نگران باشند اما باید این را هم در نظر بگیرند که با شرایطی که کادر فنی داشته در آینده عملکرد استقلال بهتر از این خواهد شد و نگران نباشند.


سرپرست استقلال با اشاره به فشردگی مسابقات استقلال در ماه های گذشته تاکید کرد: واقعیت این است که بازیکنانی که در بازی‌های آسیا در فشار بوده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند، بلافاصله در لیگ برتر حاضر شده‌اند و طبعا شرایط خوبی ندارند. بازیکنان نیاز به استراحت و ریکاوری داشتند که این شرایط وجود نداشته است. کادر فنی در تلاش است تا این نقیصه برطرف شود. تمام تلاش اعضای تیم این است که استقلال نتیجه بگیرد. همه چیز در اختیار تیم است و از نظر امکانات مشکلی وجود ندارد. فقط یک مقدار مصدومیت‌ها اذیت می‌کند. دلیل آن هم فرصت کم برای بدنسازی مناسب است. یک مقدار از مصدومیت‌های بازیکنانی مثل دیاباته، اسماعیلی، غفوری و یزدانی از گذشته بوده و کادرپزشکی تلاش می‌کند تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند.

 

1551781


مظلومی درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال در حال حاضر چیزی از دست نداده، فاصله‌اش با صدرجدول 2 امتیاز است و نسبت به سال‌های گذشته نتایج بدی نگرفته است، البته به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم اما تیم در حال حاضر رتبه سوم جدول است و در بازی‌های آینده می‌تواند به صدر جدول برسد. رفتن بازیکنانی مثل کریمی و چشمی هم تاثیرگذار بوده است و فکری در صدد جایگزین برای آنها است. دیاباته سال گذشته آقای گل بود اما امسال هنوز نتوانسته بازی کند. هواداران هم می‌دانند که باید مقداری صبر و تحمل داشته باشند تا استقلال به ایده‌آ‌ل‌های کادر فنی دست پیدا کند.


سرپرست استقلال درباره شایعه دخالتش در کار کادرفنی تیم گفت: برخی صحبت‌‌هایی را مطرح می‌کنند که من در کار کادر فنی دخالت می‌کنم که به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم و می‌توانید از مربیان تیم بپرسید. وظیفه من سرپرستی تیم است و استقلال هیچ مشکلی از نظر سرپرستی ندارد. همه چیز برای تیم مهیا است و در بدترین شرایط زمین تهیه کردیم. باشگاه تلاش می‌کند تا شرایط خوبی برای تیم مهیا باشد تا انشاءالله بچه‌ها بتوانند نتیجه بگیرند و هواداران نگران نباشند.


مظلومی درباره اینکه قبلا گفته بود اگر پرسپولیس با سپاهان بازی نکند، در دربی حاضر نمی شوند، گفت: خوشبختانه آقای مهدی عنوان کردند که پرسپولیس بازی‌های عقب‌افتاده‌اش را انجام می‌دهد و بعد از آن دربی برگزار می‌شود. این موضوع طبیعی است که چنین درخواستی را داشته باشیم. به عنوان یک ایرانی هم برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها