کد خبر : 1724481 | 20 آذر 1399 ساعت 11:14 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

تعلیق یک ساله محرومیت 20 ماهه!

محرومیت سنگین خواهران منصوریان بخشیده شد

فدراسیون ووشو با بررسی اعتراض شهربانو و سهیلا منصوریان، محرومیت آن ها را بخشید.

محرومیت سنگین خواهران منصوریان بخشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که فدراسیون ووشو در ابلاغی به شهربانو و سهیلا منصوریان آن ها را به ترتیب به 20 و 8 ماه محرومیت محکوم کرده بود. این محرومیت های در نظر گرفته شده که گویا به خاطر مصاحبه های آن ها علیه فدراسیون بوده، با اعتراض شهربانو و سهیلا منصوریان مواجه شد. 


حالا بعد از گذشت چند ماه و بررسی اعتراض این دو قهرمان ووشو در کمیته استیناف، فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای از بخشش این دو خواهر خبر داده است. 


در اطلاعیه فدراسیون آمده است: 


کمیته استیناف فدراسیون ووشو پس از درخواست تجدیدنظرخواهی سرکار خانم «سهیلا منصوریان» نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران، مطابق با ماده 9 آیین نامه انضباطی و تقاضاى حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، نگاه حمایتی فدراسیون ووشو نسبت به قهرمانان و همچنین فقدان سابقه محکومیت قطعی در رکن قضایی ووشو، محرومیت باقی مانده ایشان را مورد بخشش قرار داد.


همچنین در خصوص تجدید نظرخواهی سرکار خانم «شهربانو منصوریان» نسبت به رای کمیته انضباطی، با توجه به تقاضای حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، نگاه حمایتی نسبت به قهرمانان و افتخارآفرینان ووشو و فقدان سابقه محکویت قطعی در رکن قضایی ووشو، محرومیت باقی مانده ایشان به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد.

دیدگاه‌ها