کد خبر : 1724646 | 21 آذر 1399 ساعت 12:03 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ یک و 8 مدعی در هفته های ابتدایی

لیگ یک در 4 هفته ابتدایی نشان داد دست کم 8 مدعی برای صعود به لیگ برتر دارد.

لیگ یک و 8 مدعی در هفته های ابتدایی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در پایان هفته چهارم استقلال خوزستان با 10 امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفته است و پارس جنوبی با همین تعداد امتیاز در رتبه دوم قرار دارد فاصله تیم هشتم یعنی مس کرمان با صدرنشین تنها 3 امتیاز است و این بدین معنی است که لیگ یک در فصل جاری دست کم 8 مدعی صعود دارد. در نیمه پایین جدول هم تیم هایی حضور دارند که در فصل گذشته مدعی صعود بودند که از این جمع می توان خوشه طلایی و نود ارومیه را مثال زد.

 

در لیگ یک از آنجایی که موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند خیلی از تیم ها حاضر در مسابقات اندیشه صعود به لیگ برتر را در سر می پرورانند؛ حتی تیم هایی که از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شرایط ایده آلی ندارند و به خوبی می دانند در صورت صعود به لیگ برتر برای میزبانی و حتی تامین هزینه های تیم دچار چالش خواهند شد.

 

فاصله 3 امتیاز مس کرمان که تیم هشتم جدول بشمار می رود با تیم صدرنشین یعنی استقلال خوزستان نشان می دهد فصل سختی در انتظار مدعیان صعود به لیگ یک است چرا که فاصله تیم ها با هم نزدیک و میلی متری است و حتی یک امتیاز می تواند رای به صعود یا عدم صعود تیم مدعی به لیگ برتر بدهد. البته فصل گذشته هم این چنین بود و دیدید که در نهایت تیم مس کرمان با هدایت مجتبی حسینی تنها به خاطر یک گل زده کمتر به نسبت آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود نکرد.

دیدگاه‌ها