کد خبر : 1724815 | 22 آذر 1399 ساعت 10:59 | 55.4K بازدید | 3 دیدگاه

حرف های سرمربی درباره درخشش دروازه بان ایرانی

لکو دروازه بان فرانسوی را قربانی بیرانوند نمی کند؟

سرمربی تیم فوتبال آنتورپ پس از عملکرد قدرتمند و نمایش خوب بیرانوند در بازی برابر تاتنهام درباره مساله دروازه بانی صحبت کرده و گفت:" تحت فشار تصمیم نمی گیرم."

لکو دروازه بان فرانسوی را قربانی بیرانوند نمی کند؟

به گزارش"ورزش سه" همانطور که انتظار می رفت علیرضا بیرانوند در اولین مسابقه اش با پیراهن آنتورپ نمایشی درخشان داشت. با وجود دریافت دو گل از تاتنهام در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا، او بارها دروازه آنتورپ را از فروپاشی مقابل ستاره های حریف نجات داد. 


سایت بلژیکی " فوتبالکرانت" در گزارشی در رابطه با نمایش قدرتمند بیرانوند نوشت:" صبر طولانی علیرضا بیرانوند و بسیاری از هواداران او در ایران سرانجام روز پنجشنبه به ثمر نشست. دروازه بان ایرانی آنتورپ در اولین بازی خود عملکردی قدرتمند از خودش به نمایش گذاشت ؛ آن هم در حالی که همه می دانستند که بیرانوند برای بازی کردن بیشتر به بلژیک آمده است اما به نظر نمی رسد که ایوان لکو سرمربی آنتورپ بخواهد بوتز دروازه بان فرانسوی تیم را قربانی کند.

 

1552586


پنجشنبه سرانجام آنچه هزاران هوادار فوتبال ایران دنبالش بودند اتفاق افتاد. آن ها ماه ها است که با انتقاد از سرمربی تیم سوالاتی در مورد اینکه چه زمانی می توانند قهرمان ملی خود را در ترکیب اصلی ببینند صفحات باشگاه آنتورپ را بمباران کردند. بازی با تاتنهام اولین بازی بیرانوند بود و او نمایشی قوی و درخشان داشت. ایوان لکو درباره عملکرد دروازه بان خود در این بازی و در گفت و گو با روزنامه "هت نیوزبلاد"  گفت:" او (بیرانوند) خوب کار کرد. او درون دروازه حضور پیدا کرد چون لیاقتش را داشت."


لکو در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:" این تقصیر بیرانوند نیست که ما دو دروازه بان اول داریم. الان نمی خواهم مساله بزرگی از این داستان بسازم. من می دانم که فشار زیادی از سوی هواداران ایرانی برای بازی کردن بیرانوند وجود دارد اما این روی من تاثیر نمی گذارد و قرار نیست تحت فشار تصمیم بگیرم. بوتز ماه های خوبی را در آنتورپ پشت سر گذاشته است."

دیدگاه‌ها