کد خبر : 1724832 | 22 آذر 1399 ساعت 12:13 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

روایت وبو از دیدار جنجالی PSG- باشاک شهیر

پی‌یر وبو دستیار سرمربی باشاک‌شهیر درباره اتفاقاتی که در بازی جنجالی این تیم با PSG رخ داد توضیحاتی داد و خود را قربانی نژادپرستی توصیف کرد.

روایت وبو از دیدار جنجالی PSG- باشاک شهیر

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر وبو دستیار سرمربی باشگاه باشاک شهیر استانبول درباره اتفاقات جنجالی دیدار این تیم با PSG توضیحاتی ارائه داد و گفت در جریان این بازی قربانی نژادپرستی بوده و لحظات سختی را سپری کرده است. او می‌گوید بعد از پشت سر گذاشتن چندین روز دشوار از نظر عصبی حالا آرام شده و شرایط بهتری پیدا کرده است.

 

1552605

 

وبو در این باره گفت: " همینطور که الان از صدایم مشخص است حالا دیگر آرام شده ام. وقتی فیلم آن صحنه‌ها را نگاه می‌کنم و صورت خودم را می بینم باورم نمی‌شود که تا آن حد عصبانی بودم. در آن شرایط اصلاً دلم نمی خواست جای کسی باشم که جلوی من ایستاده. اولین بار بود که صورتم را اینطور برافروخته می دیدم. یادم نمی آید پیش از آن هرگز اینطور شده باشم".

 

واکنش وبو قابل درک است چرا که او معتقد است داور چهارم رومانیایی بازی لوچسکو برای اشاره به او به رنگ پوستش اشاره کرده است.

 

1552606

 

وبو در ادامه صحبتهایش گفت: " از جایی من که ایستاده بودم کاملاً می‌شد فهمید که او دارد به یک نفر دیگر می‌گوید اون سیاه رو بنداز بیرون. کلمه ای که او استفاده کرد واقعاً عصبانی کننده بود".

 

دستیار سرمربی باشاک شهیر در ادامه گفت: " شنیدن این از یک داور واقعاً شوکه کننده بود. از کسی که قرار است بر همه موقعیتهای بازی کنترل داشته باشد. از یک داور چهارم در لیگ قهرمانان. این پست مهمی است که باید آدمهای درست در آن مشغول به کار باشند. ما باید مراقب حرفهایی که در زمین می زنیم باشیم. خود من الان که با شما حرف می زنم باید مراقب حرفهایم باشم".

 

1552602

 

وبو در ادامه گفت: " من به رختکن رفته بودم و نمی دانستم چه خبر شده. بعد رافائل آمد و گفت ما زمین را ترک کردیم و دیگر بازی نمی کنیم. گفتم چی؟ بازی نمی کنید؟ سی ثانیه بعد کل تیم به رختکن آمد. از من پرسیدند حالت چطوره؟ من واقعاً عصبی بودم و نمی خواستم در آن لحظات چیزی بگویم که وضعیت را خراب تر کند. این بود که سکوت کرده بودم".

 

 

دیدگاه‌ها