کد خبر : 1724892 | 22 آذر 1399 ساعت 17:01 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

راشفورد: من به این منچستر ایمان دارم

منچستریونایتد پس از حذف از لیگ قهرمانان شرایط روحی مساعدی ندارد و امشب باید برابر سیتی قرار بگیرد.

راشفورد: من به این منچستر ایمان دارم

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد هنوز امیدوار است که این تیم علیرغم آغازی نامطمئن در فصل 21-2020، بتواند کاری خاص در این فصل انجام دهد.

 

 

1551734

 


یونایتد عملکرد پر فراز و نشیبی در اوایل فصل جدید داشته و تیم اوله گنار سولسشر یکی از غیر قابل پیشبینی ترین تیم‌ها در فوتبال اروپاست. آنها در لیگ برتر بد کار نکرده اند اما برابر کریستال پالاس، آرسنال و تاتنهام شکست خوردند و مهمتر اینکه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند.

شکست 3-2 برابر لایپزیش باعث افزایش فشارها روی سولسشر شده است. یونایتد در حال حاضر در رده هفتم جدول رده بندی لیگ انگلیس قرار دارد و این در حالی است که یک بازی از تمام 6 تیم بالای خود کمتر انجام داده است.

 

 

1542191

 

 

مارکوس راشفورد همچنان به این تیم امیدوار است و در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد گفت:« فکر می‌کنم با توجه به روند لیگ، نگاه کردن به جدول هنوز خیلی زود است. من حتی نمی دانم سه بازی قبل نسبت به حالا در جدول چه وضعیتی داشتیم.

فاصله ها کم است و با چند برد، جایگاه ها جا به جا می شوند و تیم‌ها می‌توانند بالا و پایین بروند. باید سعی کنیم امتیازات را جمع آوری کنیم و ببینیم کمی بعد کجای جدول قرار داریم. در مجموع من به تیم، سرمربی و کادر فنی ایمان دارم و امیدوارم که بتوانیم کاری خاص انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها