کد خبر : 1724894 | 22 آذر 1399 ساعت 16:40 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

اگر لوانته را ببریم، جدول را نگاه می کنم

کومان: در دربی مادرید هوادار رئال هستم

سرمربی بارسلونا دوست دارد امشب رئال بتواند در دربی بر اتلتیکو مادرید غلبه کند.

کومان: در دربی مادرید هوادار رئال هستم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در لالیگا حال و روز خوبی ندارد و از 10 بازی 4 برد، 4 شکست و 2 تساوی را تجربه کرده و در رده نهم قرار دارد. این ضعیف ترین شروع بارسلونا در 35 سال پس از 10 هفته از لالیگاست.

بارسا پس از شکست خانگی 0-3 از یوونتوس، فردا شب در نوکمپ میزبان لوانته است و چهارشنبه پیش رو هم بازی برابر سوسیداد را پیش رو دارد.

 

 

1551712

 

 

رونالد کومان در مورد بازی با لوانته گفت:« در خانه بازی داریم و می دانم که لوانته می تواند دردسرساز شود. باید روی چرخش توپ، خلق موقعیت و تمام کنندگی دقت بالایی داشته باشیم. این هفته سه بازی داریم و باید هر سه را پیروز شویم.»

 

نقاط ضعف بارسا:« در دو بازی اخیر شانس های زیادی از دست دادیم و گل های بدی هم دریافت کرده ایم. باید در دفاع بهتر شویم اما روی این موضوع وسواس ندارم چرا که اغلب، اشتباهات فردی باعث شده گل دریافت کنیم. برابر یوونتوس بد شروع کردیم و سپس به خواب رفتیم. بازی را باختیم ولی در لیگ قهرمانان 15 امتیاز کسب کردیم. داستان لالیگا اما متفاوت است و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و بازی های پیش رو را ببریم.»

 

دربی مادرید:«نخست پیروزی ما مهم است و اگر ببریم، جدول را نگاه خواهم کرد اما برای ما بهتر این است که رئال برنده دربی باشد. اتلتیکو 12 امتیاز پیش است و بهتر است ببازد تا فرصت کاهش فاصله را داشته باشیم. در مجموع اما توجه من به بازی با لوانته است.»

 

تقویم فشرده:« تقویم فشرده است ولی اگر در سطح خودمان باشیم، هیچ تیمی نمی تواند حداقل در خانه ما را شکست دهد.»

 

 

1546795

 

 

مشکل با بازیکنان:« همیشه سعی کرده ام به بازیکنان احترام بگذارم و حامی شان باشم. من حرف هایم را می زنم ولی احترام ها را نیز حفظ می کنم. به هیچ بازیکنی هم توهین نمی کنم. اگر در نشست ها حرفی از بازیکنی می زنم، مطمئن باشید قبلا به خود او گفته ام. صحت ندارد که بازیکنانم از سیستم تیم ناراضی اند چون روزانه با آنها صحبت می کنم. هیچکس در مورد مخالفت با ایده هایم حرف نزده است.»

 

مشکل بارسا پس از دریافت گل اول:« هر تیمی برابر ما گل می زند، عقب نشینی می کند و تمام فضاها را می بندند. اینجا در لالیگا به خوبی چنین کاری را بلد هستند. ما در هر بازی شانس های زیادی خلق می کنیم و مشکل فقط در تمام کنندگی است. این ضعف برطرف شود، بارسا اوج می گیرد.»

 

 

دیدگاه‌ها