کد خبر : 1725367 | 24 آذر 1399 ساعت 14:23 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

باور داریم این تیم می‌تواند موفق باشد؛

سلمانی: مقابل سپاهان محکی جدی خوردیم

یاسین سلمانی هافبک میانی باشگاه سپاهان روز گذشته در ترکیب تیم ملی جوانان مقابل تیم باشگاهی خودش به میدان رفت.

سلمانی: مقابل سپاهان محکی جدی خوردیم

 

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی که از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی جوانان است و در بازی روز گذشته برابر سپاهان که با نتیجه تساوی 4 بر 4 خاتمه یافت، گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در مورد این بازی بیان کرد: مسابقه بسیار خوب و نزدیکی بود . همچنین اردوی خوبی در اصفهان داشتیم. سپاهان بازیکنان بزرگی در ترکیب خودش داشت که مقابل تیم ملی جوانان با انگیزه خوبی ظاهر شدند و یک محک جدی برای تیم ما بود.


او سپس با اشاره به باشگاه خودش اضافه کرد: باشگاه سپاهان همیشه حامی رده های فوتبال پایه است و اینبار هم از تیم ملی جوانان میزبانی کردند.


بخش بعدی حرف های کاپیتان تیم جوانان در رابطه با محرم نویدکیا بود و گفت: آقای نویدکیا همیشه حامی بازیکنان جوان است و بعد از بازی هم در جمع بچه های تیم ملی جوانان دقایقی صحبت کردند که بسیار موثر بود.


هافبک تیم ملی جوانان در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: از اول آذر که وارد اردو شدیم تا امروز برنامه ها به صورت مستمر و فشرده ادامه داشته. چند بازی تدارکاتی بسیار خوب انجام دادیم و دو بازی هم در تاجیکستان مقابل این تیم برگزار می کنیم. خوشبختانه شرایط و برنامه ها نشان می دهد توجه جدی به تیم جوانان وجود دارد و با این وضعیت می توانیم تا شروع مسابقات به آمادگی مطلوب برسیم. بچه ها با انگیزه و تلاش زیاد می خواهند جزو نفرات نهایی باشند و در مسابقات هم شایستگی خودشان را به خوبی نشان بدهند. ما باور داریم این تیم می تواند موفق شود و نتایج خوبی در مسابقات آسیایی بگیرد. امیدواریم حمایت ها از تیم جوانان ادامه داشته باشد تا بتوانیم به انتظارات پاسخ بدهیم.

 

دیدگاه‌ها