کد خبر : 1725623 | 25 آذر 1399 ساعت 20:37 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال کاپیتان PSG از انتقال احتمالی لیونل مسی

مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.

استقبال کاپیتان PSG از انتقال احتمالی لیونل مسی


به گزارش "ورزش سه"، همچنان اخبار زیادی حول محور جدایی لیونل مسی از بارسلونا در پایان فصل شنیده می شود و در هفته های اخیر به جای منچسترسیتی، از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد بعدی او نام برده شده است. این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در دیداری حیثیتی باید به مصاف بارسلونا برود. بر همین اساس مارکینیوش مدعی شد بازیکنان پاری سن ژرمن انتظار هر قرعه ای را در مرحله یک هشتم داشته اند.

 

1553885

 

مارکینیوش گفت: "خواهیم دید که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. من و لیونل مسی بعضی اوقات در رقابت ها ملی و در سطح باشگاهی رقیب بوده ایم و باید اذعان کنم او بازیکن بزرگی است. همه ما می دانیم که او توانایی انجام چه کارهایی را دارد و در نهایت خواهیم دید که در ماه های پیش رو چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

تقابل با بارسلونا در لیگ قهرمانان؟ یک مسابقه بزرگ پیش روی پاری سن ژرمن خواهد بود. بارسلونا یک حریف بزرگ است و یک چالش در انتظار ماست. ما انتظار یک نبرد فوق العاده را داریم و باید برای این مسابقه آماده باشیم. ما قرعه کشی را به صورت مستقیم تماشا می کردیم و دیگر حریف چندانی برای ما باقی نمانده بود. ما آمادهایم تا با هر تیمی در لیگ قهرمانان مواجه شویم."

دیدگاه‌ها