کد خبر : 1726071 | 28 آذر 1399 ساعت 13:10 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل 8 بازیکن مشترک استقلال و ذوب آهن

بازگشت مهدی‌پور،مظاهری و عارف به فولادشهر

در دیدار امروز استقلال و ذوب آهن، 8 بازیکن در لیست دو تیم حضور دارند که در فصول قبل لباس تیم رقیب را بر تن کرده اند.

بازگشت مهدی‌پور،مظاهری و عارف به فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، استقلال صدرنشین در اصفهان مهمان ذوب آهن خواهد بود. شاگردان محمود فکری با 6 غایب در مقابل ذوب آهنی قرار می گیرند که آنها نیز حداقل 7 بازیکن خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارند.


اما در دیدار امروز دو تیم، 8 بازیکن در لیست استقلال و ذوب آهن حضور دارند که در فصول گذشته، لباس تیم رقیب را بر تن کرده و امروز باید در برابر تیم سابق خود به میدان بروند.


شاید با گفتن جمله بازیکنان سابق استقلال و ذوب آهن، بزرگترین نامی که به ذهن مخاطب برسد، رشید مظاهری باشد. سنگربان جدید آبی پوشان 6 فصل پیراهن ذوب آهن را بر تن کرد و 170 بار برای این تیم به میدان رفت. حالا او در بازی امروز در مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.

 

1554602


دیگر بازیکن استقلالی که سابقه بازی در ذوب آهن را دارد، امیرارسلان مطهری است. او که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم راهی اصفهان شد، در مجموع 36 بار برای اصفهانی ها به میدان رفت و امروز نیز با تیم سابقش دیدار خواهد کرد.

 

1554603


مهدی مهدی پور نیز دیگر بازیکن سابق اصفهانی هاست که تابستان امسال پس از جدایی از ذوب آهن، راهی استقلال شد. او در لیگ چهاردهم به ذوب آهن پیوست و در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هفدهم برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتور پیوست و در فصل گذشته دوباره به ذوب آهن برگشت. حالا او امروز در مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

 

1554604


سجاد آقایی و عارف غلامی دیگر بازیکنان استقلال هستند که سابقه بازی در ذوب آهن را دارند. آقای فصل گذشته و به صورت قرضی راهی اصفهان شد و تنها یک بار در ترکیب این تیم به میدان رفت. غلامی در لیگ هجدهم به ذوب آهن پیوست ولی پس از یک نیم فصل و انجام 7 بازی، از این تیم جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست. البته غلامی برای دیدار امروز به اصفهان سفر نکرده و قطعا در برابر ذوبی ها به میدان نمی رود.

 

1554605


در لیست ذوب آهن نیز 3 بازیکن هستند که سابقه پوشیدن لباس استقلال را در کارنامه دارند. فرشاد محمدی مهر در لیگ هجدهم از پارس جنوبی به استقلال پیوست ولی تنها پس از انجام 9 بازی، از استقلال جدا شد.


علی دشتی دیگر بازیکن سابق آبی پوشان است. او در فصل گذشته لباس استقلال را برتن کرد ولی تنها در یک بازی بیش از 60 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت. او به طور کلی 16 بار برای استقلال به میدان رفت.


مجتبی حقدوست که در زمان حضور علیرضا منصوریان از نفت تهران به استقلال پیوست، دیگر بازیکن سابق آبی پوشان است. او 13 بازی برای این تیم انجام داد.


دیدار استقلال و ذوب آهن امروز از ساعت 15 و در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها