کد خبر : 1726298 | 29 آذر 1399 ساعت 11:50 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

محمد صلاح: رئال و بارسا؟ کسی چه می‌داند

محمد صلاح ستاره لیورپول در پاسخ به شایعات درباره انتقالش به رئال مادرید و بارسلونا می‌گوید با اینکه تمرکزش روی لیورپول است ولی کسی نمی‌تواند از آینده خبر داشته باشد.

محمد صلاح: رئال و بارسا؟ کسی چه می‌داند

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در پاسخ به شایعاتی که اخیراً درباره احتمال انتقال او به رئال مادرید با بارسلونا مطرح شده با اینکه گفت فعلاً تمرکزش روی لیورپول است و آینده او در دستان این باشگاه قرار دارد ولی در عین حال اضافه کرد که کسی نمی‌تواند درباره آینده خبر بدهد. به این ترتیب مسلماً در آینده همچنان شاهد شایعاتی درباره صلاح خواهیم بود.

 

1554922

 

درحالیکه بسیاری از هواداران لیورپول انتظار داشتند صلاح در واکنش به این شایعات آنها را با قوت تکذیب کند ولی مصاحبه اخیر صلاح به روزنامه آ اس مسلماً نتوانسته آنها را راضی کند.

 

صلاح در گفتگو با آ اس درباره این شایعات گفت: " رئال مادرید و بارسلونا به نظر من دو باشگاه بزرگ هستند. کسی چه می‌داند در آینده چه اتفاقی می‌افتد. ولی من در حال حاضر تمرکزم را روی قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان با لیورپول گذاشته ام".

 

صلاح در مواجهه با سوالهای بیشتر آ اس درباره شایعات انتقالش به دو غول اسپانیایی گفت: " این سوالها دیگر بس است. در حال حاضر همه چیز درباره آینده من در دست باشگاه است. البته که من می خواهم اینجا در لیورپول رکوردشکنی کنم. ولی باز هم می گویم که درباره آینده من همه چیز در دست باشگاه است".

 

 

دیدگاه‌ها