کد خبر : 1726411 | 29 آذر 1399 ساعت 20:34 | 18.5K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش : پنالتی دست از سر یحیی برنمی‌دارد

پرسپولیس ایران فینال لیگ قهرمانان آسیا را به اولسن هیوندای کره با دو ضربه پنالتی واگذار کرد تا آنها باز هم در یک قدمی این جام از آن دور بمانند.ضرباتی که رابطه خوبی با یحیی گل محمدی ندارند

گزارش : پنالتی دست از سر یحیی برنمی‌دارد

 

به گزارش "ورزش سه "، پرسپولیس در یک قدمی جامی که سال ها منتظر آن بود مغلوب دو ضربه پنالتی در جریان بازی شد تا در حالی که با تک گل مهدی عبدی از حریف جلو بوددر عین ناباوری  جام قهرمانی به نماینده کره جنوبی برسد و  به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد.


تیم یحیی باز هم در جریان بازی گل نخورد ولی ضربات پنالتی باز هم کابوس یحیی شد ،ضرباتی که انگار قرار نیست دست از سر یحیی بردارد و تا الان دو جام حذفی را از یحیی و پرسپولیس  و دو جام معتبر بین المللی را  از یحیی و فوتبال ایران گرفته است.


یحیی برای اولین بار در مرداد 1383 و در نقش پنالتی زن ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ضربه آخر ایران در برابر چین میزبان به صورت چیپ زد تا با عکس العل گلر چینی ایران به جای حضور در فینال به دیدار رده بندی برود و ژاپن قهرمان آسیا شود و ایران با شکست بحرین به مقام سومی جام ملتهای آسیا برسد.

 

1555148

 


دفعه دوم در فینال جام حذفی و در شب خداحافظی مهدی مهدوی کیا در اردیبهشت سال 92 بود ، پرسپولیس با مربیگری یحیی دو بار با گلهای کریم انصاری فرد و محمد نوری از سپاهان پیش افتاد ولی سپاهانی ها هر دو بار نتیجه را به تساوی رساندند تا بازی در ضربات پنالتی با پیروزی سپاهان و قهرمانی آنها در ورزشگاه آزادی به پایان برسد و پرسپولیس و یحیی  دستشان از جام کوتاه بماند.

 

1555150

 


شهریور همین امسال ، پرسپولیس با مربیگری یحیی دوباره بازگشته به این تیم در حالی که تا لحظات آخر بازی از استقلال با نتیجه دو بریک پیش بود مغلوب ضربه سر دانشگر شد تا بازی بعد از تساوی در وقت های اضافه  به ضربات پنالتی  برود تا استقلال با شکست پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کند.

 

1555151


و آخرین شکست یحیی که دردناکترین آنها هم بود در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای و با دو ضربه پنالتی در جریان بازی رقم خورد تا باز هم یحیی و تیمش مغلوب پنالتی شوند . ضرباتی که تیم یحیی را با شکست النصر قهرمان غرب آسیا کرده بود .

 

1555143


البته که یجیی در ضربات پنالتی خاطره خوب هم دارد او در سال 97 و با ذوب آهن در فینال جام حذفی موفق شده بود استقلال را در ضربات پنالتی شکست دهد و ذوب آهن را قهرمان جام حذفی کند.

دیدگاه‌ها