کد خبر : 1726804 | 01 دی 1399 ساعت 23:26 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس رقیب بارسلونا برای ستاره هلندی شد

یوونتوس جدیدترین رقیب بارسلونا برای خرید ممفیس دیپای از لیون است.

یوونتوس رقیب بارسلونا برای ستاره هلندی شد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران حضور ممفیس دیپای در فرانسه رو به اتمام بوده و جدایی او از لیون در هفته های پیش رو قطعی است. بارسا در تابستان به شدت برای خرید ممفیس دیپای تلاش کرد و ستاره هلندی فاصله ای تا انتقال به نوکمپ نداشت، اما در نهایت ژان میشل اولاس، رئیس لیون اجازه این انتقال را نداد و ممفیس دیپای در فرانسه ماندنی شد.

 

1553904

 

اما در فصل زمستان و با اصرار رونالد کومان، مدیران بارسلونا بار دیگر برای خرید مهاجم تیم ملی هلند تلاش خواهند کرد. قرارداد ممفیس دیپای در ماه ژوئن با لیون به اتمام می رسد و به همین دلیل باشگاه مایل به پرداخت بیش از 5 میلیون یورو برای جذب این بازیکن در پنجره زمستانی و ماه ژانویه نیست. بارسلونا بعد از جدایی لوییس سوارز هنوز موفق به جذب بازیکن جانشین نشده و ممفیس دیپای را به همین دلیل زیر نظر دارد.

 

اما توتواسپورت مدعی شد حلا بارسلونا تنها مشتری ممفیس دیپای نیست و یوونتوس نیز می خواهد این بازیکن را به گزینه های خط حمله خود اضافه کند. بیانکونری در فصل تابستان فدریکو کیه زا نیز جذب کرد، اما در فصل جاری و خصوصا در روزهای غیبت کریستیانو رونالدو در امر گلزنی مشکل داشته و به همین علت آندره پیرلو خواهان جذب ممفیس دیپای شده است. پیش از این اخباری در مورد تمایل پاری سن ژرمن نیزبه خرید این ستاره هلندی شنیده شده بود.

دیدگاه‌ها