کد خبر : 1727148 | 03 دی 1399 ساعت 17:37 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

کسی نباید ما را به خاطر تساوی‌ها متهم کند

صادقی: ناراحتم چون باید پیکان را می‌بردیم

سرمربی تیم سایپا گفت: کسانی که فنی نگاه می‌کنند، می بینند که سایپا در مسیر پیشرفت قرار دارد.

صادقی: ناراحتم چون باید پیکان را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: به تیم فوتبال سایپا افتخار می کنم. فوتبالی که امروز بازی کردیم، به نظر من یک فوتبال بی نقص بود. فقط روی یک اشتباه در نیمه اول گل خوردیم و می توانم بگویم 90 دقیقه بازی کاملا در اختیار ما بود. موقعیت های بسیاری را روی دروازه تیم پیکان ایجاد کردیم؛ هم روی ضربات ایستگاهی، هم ارسال از کناره ها و هم موقعیت تک به تک. تیم ما از نظر فوتبال خیلی خوب بازی کرد.


وی افزود: مطمئنم که روند رو به پیشرفت خود را ادامه می دهیم و می توانیم نتیجه هم بگیریم. وقتی تیم خوب بازی می‌کند و می‌تواند موقعیت درست کند و مالک زمین باشد، خودش یک دستاورد بزرگ است. با این حال معتقدم باید روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم. امروز هم در امر گلزنی مشکل داشتیم. موقعیت هایی که درست کردیم، خیلی خوب بود که متاسفانه تبدیل به گل نشد.


سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که در پایان بازی تنها روی نیمکت نشسته بود و به نظر می‌رسید ناراحت است، عنوان کرد: بله، وقتی کاملا سوار بازی هستی و می‌توانی سه امتیاز را بگیری و ببری، اما نمی‌بری، ناراحت کننده است. امروز روز خوبی برای ما نبود. فقط نتوانستیم ببریم، وگرنه خوب بازی کردیم. هدف ما این بود که برنده بازی باشیم. جا دارد از باشگاهمان هم تشکر کنم که این بازی را پخش زنده کردند و همه ایران دیدند که چطور بازی کردیم. این خیلی کمک می کند که تیم ما دیده شود.


صادقی در خصوص اینکه سایپا در دوره سرمربیگری او تساوی های زیادی کسب کرده و از فصل قبل تا حالا حدودا 20 بازی را با این نتیجه به پایان برده، گفت: اگر امروز، این بازی را دیده باشید، فکر می کنم نمی توانید چنین اتهامی را به ما وارد کنید.


وی درباره اینکه سایپا تاوان بازی کردن روی زمین را با دریافت گل داد، افزود: سبک ما این است که فوتبال روی زمین بازی کنیم. حتی بعد از اینکه گل خوردیم هم این کار را ادامه دادیم. به این کار اعتقاد داریم و بچه ها هم به خوبی خواسته‌های ما را انجام می دهند. کسانی که فنی نگاه می‌کنند، می بینند که سایپا در مسیر پیشرفت است.


صادقی در خصوص مشکلی که بین نیمکت دو تیم رخ داد، گفت: اتفاق خاصی رخ نداد. همه کسانی که روی نیمکت حریف بودند، از دوستان ما هستند. این اتفاقات طبیعی است و مشکل خاصی نبود.

 

دیدگاه‌ها