کد خبر : 1727150 | 03 دی 1399 ساعت 17:45 | 46.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو:

درخواست فوری زیدان از پرز؛ بازیکن می خواهم

زین الدیان زیدان سرمربی رئال مادرید برای انتقالات زمستانی درخواست جذب یک بازیکن را داده است.

درخواست فوری زیدان از پرز؛ بازیکن می خواهم

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان در 5 بازی اخیر رئال مادرید تنها از 15 بازیکن استفاده کرده است و برای او 11 بازیکن تقریبا جایی در تیم ندارند. این نشان می دهد که نیمکت رئال مادرید پاسخگوی توقعات او نبوده و در ادامه فصل می تواند به ضرر کهکشانی ها تمام شود.

 

 

1549924

 

 

زین الدین زیدان در بازی هایی که دست به تغییراتی زیاد در تیمش زده، نتیجه نگرفته و به همین دلیل در بازی های مرگ و زندگی ماه گذشته تصمیم گرفت روی تعدادی محدود از بازیکنان حساب کند. 

رئال به خصوص در دفاع و حمله ضعف هایی دارد. ادر میلیتائو و اودریوسولا جانشینان خوبی نشان نداده اند و لوکا یوویچ در حمله نیز هرگز نتوانسته ستاره ای در حد رئال نشان دهد.

 

 

1545001

 

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو زین الدین زیدان با مشاهده ضعف های تیمش از باشگاه درخواست جذب یک بازیکن در انتقالات زمستانی را داشته است. پنجره نقل و انتقالات از هشت روز دیگر باز می شود و دقیقا مشخص نیست زیدان چه بازیکنی و در چه پستی اعلام نیاز کرده ولی او معتقد است برای ادامه رقابت در لالیگا و لیگ قهرمانان تیمش باید تقویت شود.

رئال مثل دیگر باشگاه های بزرگ با مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا روبرو است و مشخص نیست پاسخ باشگاه به درخواست زیدان مثبت باشد. 

 

دیدگاه‌ها