کد خبر : 1727307 | 04 دی 1399 ساعت 12:23 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک منچستریونایتد و خوشبینی به انتقام از سیتی

نمانیا ماتیچ، ستاره صرب منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد که این تیم به قهرمانی رقابت های جام اتحادیه انگلیس دست پیدا کند.

هافبک منچستریونایتد و خوشبینی به انتقام از سیتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گنار سولسشر در فصل 20-2019 به سه نیمه نهایی راه پیدا کردند اما در همه آنها شکست خورد. منچستر یونایتد شب گذشته موفق شد اورتون را شکست دهد تا در این فصل نیز به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس راه پیدا کرده باشد.

 

شیاطین سرخ در مرحله نیمه نهایی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت؛ آن ها در ژانویه 2020 در مجموع دو بازی از همشهری خود شکست خورده بودند و حالا نمانیا ماتیچ امیدوار است که یونایتد این فصل راهی مسابقه فینال شود.

 

هافبک صربستانی منچستریونایتد در مصاحبه ای با سایت رسمی این باشگاه گفت: "این بار امیدوارم از فرصت خود استفاده کنیم.  ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. من فکر می کنم که اکنون در شرایط و لحظه بهتری هستیم.  به نظر من ما نسبت به سال گذشته فوتبال بهتری بازی می کنیم.  من بسیار اعتماد به نفس دارم."

 

 

1556524

 

 

پیروزی برابر اورتون: "من فکر می کنم همه کسانی که از منچستر یونایتد حمایت می کنند خوشحال هستند زیرا آمدن به اینجا در گودیسون پارک و 90 دقیقه کنترل بازی آسان نیست و فکر می کنم ما این کار را انجام دادیم. ما به آنها اجازه ندادیم موقعیت های زیادی ایجاد کنند. بنابراین من فکر می کنم که ما کاملاً شایسته حضور در مرحله نیمه نهایی بودیم‌."

دیدگاه‌ها