کد خبر : 1727430 | 05 دی 1399 ساعت 10:13 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رضا خالقی فر به تنظیمات گلزنی

هافبک سابق پرسپولیس در این فصل در اوج آمادگی ذهنی و بدنی به نظر می‌رسد و برابر تراکتور نیز یکی از گلزنان تیمش لقب گرفت.

بازگشت رضا خالقی فر به تنظیمات گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، رضا خالقی فر که بعد از جدایی از پرسپولیس در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ اعتقاد ویژه‎ای به وی داشت و به عنوان بازیکنی چند پسته مخالف این تصمیم وی بود، طی فصول اخیر با تیم‎های گسترش فولاد تبریز، پارس جنوبی و کنون نفت آبادان کار را دنبال کرده است. با این حال به نظر می‌رسد او بعد از افول گلزنی طی دو فصل اخیر که البته با توجه به مصدومیت سریالی‌اش اتفاقی عادی به نظر می‌رسید این روزها در اوج آمادگی قرار داشته باشد و قصد دارد خاطرات دوره اول حضور در گسترش فولاد که با هشت گل زده آماری مناسب از خود به جا گذاشته بود را تکرار کند.

 

خالقی فر در دیدار روز گذشته تیمش مقابل تراکتور، خیلی زود موفق شد دروازه محمدرضا اخباری را باز کند و تیمش را از حریف سرشناس خود پیش بیندازد. گلی که با توجه به شادی‌اش که با کندن پیراهنش همراه بود یک کارت زرد نیز برای این بازیکن بهمراه داشت. او بعد از اینکه در شروع مجدد غافلگیرکننده تیمش صاحب موقعیت شد، ضربه تمام کننده خود را برابر اخباری وارد دروازه تراکتور کرد و مشخص نبود برابر سکوهای خالی از تماشاگر خطاب به چه کسانی شادی گل خود را با کندن پیراهن به نمایش گذاشت.

 

هر چه که هست اما خالقی فر در دومین بازگشت خود به آبادان و با پیراهن نفت این شهر، توانسته با دو گل زده تا به اینجای فصل عملکرد خود طی دو فصل گذشته را ارتقا بخشد و باید دید همانند روزهای حضور در گسترش فولاد قادر خواهد بود یکی از گلزنان برتر این فصل در جمع طلایی‎پوشان لقب گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها