کد خبر : 1727787 | 07 دی 1399 ساعت 16:24 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

با فارسی‌زبان‌های آن‌ور آبی نه مذاکره کردم و نه می‌کنم؛

فردوسی‌پور: اصلا بحثی با AFC برای دستمزد نکردم

گزارشگر دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و اولسان کره جنوبی از حمایت مردم قدردانی کرد و شفاف‌سازی در واکنش به حواشی اخیر داشت.

فردوسی‌پور: اصلا بحثی با AFC برای دستمزد نکردم

 

به گزارش "ورزش سه" پس از گزارش دیدار حساس پرسپولیس و اولسان کره‌جنوبی با گزارش عادل فردوسی پور از صفحه اینستاگرامی فارسی‌زبان کنفدراسیون فوتبال آسیا، هجمه‌ها و انتقادات علیه این اقدام گزارشگر محبوب صورت گرفت؛ همچنین شایعاتی درباره آینده کاری او نیز به گوش رسید اما فردوسی‌پور تصمیم گرفت تا روزه سکوت پیشه کند و سرانجام پس از یک هفته در واکنش به شایعات توضیحاتی را ارائه کرد.

 

او در گفتگویی ابتدا از حمایت مردم تشکر کرد و گفت: از حضور میلیونی مردم عزیز که مثل همیشه لطف داشتند و با وجود مشکلات و محدودیت‌های فضای مجازی گزارش را دنبال کردند ممنونم.

 

فردوسی‌پور در توضیح حضورش برای گزارشگری فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانطور که می‌دانید، ای اف سی یک نهاد بین المللی ورزشی است که کشور ما نیر ضمن داشتن کرسی‌های مختلف در آن عضویت دارد.همه ساله بازیکنان و مربیان تیم ها، داوران، مسئولین فدراسیون فوتبال، مقامات کشورمان و اهالی رسانه در رویدادهای این نهاد شرکت می‌کنند و امسال هم برای بازی فینال به دعوت ای اف سی در قطر حضور پیدا کردند، من هم از طرف ای اف سی برای گزارش همین بازی دعوت شدم.

 

1346779

 

عادل فردوسی‌پور در واکنش به شایعات و حواشی مطرح شده پیرامون او، پاسخی شفاف داشت و گفت: برخلاف این شایعات مغرضانه که پیش‌تر هم به اشکال مختلف دیگر صورت گرفته، من برای گزارش این بازی هیچ دستمزدی نه از ای اف سی و نه از هیچ مقام و نهاد دیگری دریافت نکردم؛ همچنین با هیچ شبکه فارسی زبان آن ور آبی مذاکره نکرده و نمی کنم. همیشه افتخارم این بوده که برای مردم عزیز کشورم کار کرده و تنها از سر علاقه به حرفه ام و برای مردم کشورم گزارش کرده‌ام. گذر زمان علت این فضا سازی های هدفمند را روشن خواهد کرد.

 

مجری برنامه نود همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" درباره اعداد و ارقام مطرح شده و پیشنهاد مالی سنگین AFC پاسخ داد: من اصلا با آن‌ها صحبت مالی نداشتم که بخواهد عدد و رقمی مشخص باشد و هیچ دستمزدی را نه تعیین کردم و نه از آن‌ها دریافت کردم.

 

گفتنی است این دیدار که روز شنبه هفته گذشته از طریق اینستاگرام ای اف سی پخش شد، طبق آمار منتشر شده بیش از چهار میلیون و ششصد هزار بیینده منحصر به فرد در مجموع بازی را از این طریق تماشا کردند و رکورد لایو اینستاگرام با بیش از تماشای همزمان هشتصد هزار نفر شکسته شد.

دیدگاه‌ها