کد خبر : 1728028 | 08 دی 1399 ساعت 14:16 | 24.1K بازدید | 4 دیدگاه

فرزانه: پرسپولیس گردن کلفت را متوقف کردیم

مربی تیم نساجی می گوید که آنها بر روی شکل دهی و ترمیم ساختار دفاعی تیمشان تمرکز کرده اند.

فرزانه: پرسپولیس گردن کلفت را متوقف کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی در دیدار معوقه خود از هفته پنجم لیگ برتر، در زمین نامساعد و آب گرفته قائمشهر، در برابر پرسپولیس به تساوی رسید. حمیدرضا فرزانه مربی و دستیار فاضلی در تیم نساجی می گوید آنها در بازی با فولاد استراتژی خاصی خواهند داشت.


فرزانه درباره بازی با پرسپولیس گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و آمادگی ذهنی خیلی خوبی داشتیم اما نتوانستیم موفق باشیم. پرسپولیس نیز نائب قهرمان آسیاست و تیم بسیار خوب و گردن کلفتی بود که توانستیم آنها را متوقف کنیم. هدف ما پیروزی بود ولی خب این اتفاق رخ نداد. پاشنه آشیل این دیدار، زمین مسابقه بود که کیفیت بازی را کم کرد و حتی به ضرر تیم ما نیز شد.


او در مورد کارت زردی که از سوی موعود بنیادی فر داور مسابقه دریافت کرد نیز گفت: زمانی که با تیم های بالای جدول دیدار داریم، ممکن است در چند صحنه تصمیم داور تأثیرگذار باشد. داور باید بیشتر دقت کند حال این صحنه برای ما باشد یا برای تیم حریف و من تنها به این مسئله اعتراض کردم که داور باید در تصمیم گیری بیشتر دقت کند. مکتب ما در باشگاه این است که نه به تیم حریف کاری داریم و نه به بازیکن حریف.


مربی نساجی در مورد بازی هفته آینده با فولاد نیز گفت: فولاد تیم خیلی خوبی است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. ما برای این دیدار هم استراتژی خاصی داریم و امیدوارم بتوانیم به هدف هایمان در این بازی دست پیدا کنیم.


فاضلی در پایان درخصوص مشکل گلزنی نساجی نیز گفت: ما مشکلی بابت گلزنی نداریم و تنها روی ساختار دفاعی تیم کار می کنیم. ما در هفته اول لیگ 3 گل به ثمر رساندیم و هفته های بعد نیز گل زدیم. ما یک تیم خیلی با شخصیتی هستیم.

 

دیدگاه‌ها