کد خبر : 1728196 | 09 دی 1399 ساعت 11:46 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

گوتزه: اشتباه کردم کلوپ را ترک کردم و به پپ پیوستم

ماریو گوتزه می گوید از ترک دورتموند و پیوستن به بایرن مونیخ پشیمان بوده و معتقد است باید مدت بیشتری زیر نظر یورگن کلوپ کار می کرد.

گوتزه: اشتباه کردم کلوپ را ترک کردم و به پپ پیوستم

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه ستاره فراموش شده فوتبال آلمان می گوید از اینکه در سال 2013 باشگاهش دورتموند را ترک کرده و به بایرن مونیخ پیوسته پشیمان است و به خاطر این تصمیم افسوس می خورد. گوتزه از یورگن کلوپ سرمربی وقت دورتموند به عنوان یکی از مهمترین چهره های زندگی اش یاد کرد و گفت باید مدت بیشتری زیر نظر او بازی می کرد.

 

1557788

 

ماریو گوتزه که در سال 2013 در اوج شهرت بود در یک انتقال بزرگ باشگاه دورتموند که هدایتش با یورگن کلوپ بود را ترک کرد و با قراردادی 35 میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد که پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی روی نیمکت می دید. اما گوتزه که حالا 28ساله است در آن زمان که انتظارهای زیادی از او به عنوان یک ستاره جوان آینده دار می رفت نتوانست خودی نشان بدهد و سه سال بعد به باشگاه سابقش دورتموند برگشت.

 

1557787

 

ماریو گوتزه که حالا به تیم آیندهوون هلند پیوسته درباره انتقال معروفش از دورتموند به بایرن مونیخ به رسانه ای هلندی گفت:" می خواستم خودم را به چالش بکشم و فلسفه پپ را بشناسم. ما با بایرن سه بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و گواردیولا به من یاد داد که فوتبال را با نگاهی جدید و کاملا متفاوت ببینم. گواردیولا بازیکنش را در نقاط مختلف زمین و در پستهای مختلف محک می زند. آرین روبن خوب می داند من چه می گویم".

 

1557786

 

گوتزه اما در پایان ضمن ستایش از یورگن کلوپ سرمربی وقت دورتموند به خاطر انتقالش به بایرن ابراز پشیمانی کرد و گفت:" حالا که فکر می کنم به این نتیجه می رسم که باید در تیم یورگن کلوپ می ماندم. اما معنی حرفم این نیست که رفتن به بایرن اشتباه بود. من کلوپ را یکی از مهمترین چهره های زندگی ام می دانم. بین من و یورگن رابطه ای برقرار است که سراسر اعتماد است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها