کد خبر : 1728256 | 09 دی 1399 ساعت 15:53 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال بدون دیاباته، شجاعیان و نادری پرید

کاروان استقلال با چند غایب بزرگ راهی سیرجان شد تا فردا به مصاف گل گهر برود.

استقلال بدون دیاباته، شجاعیان و نادری پرید

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین استقلال برای دیدار مقابل گل گهر، امروز صبح در مجموعه تمرینی نفت تهرانسر برگزار شد و آبی پوشان آخرین کارهای تاکتیکی را مرور کردند.


در پایان این تمرین، آبی پوشان راهی فرودگاه مهرآباد شدند تا با پروازی به سیرجان سفر کنند اما استقلالی ها در این سفر، چند غایب بزرگ دارند. از بازیکنان این تیم گرفته تا اعضای کادر فنی.

 

شیخ دیاباته که پیش از بازی مقابل پیکان مصدوم شده بود، در روزهای گذشته به تمرینات گروهی تیمش اضافه شده بود ولی محمود فکری حاضر نشد روی سلامت و آمادگی این بازیکن ریسک کند و نام او را از لیست سفر به سیرجان خط زد.

 

داریوش شجاعیان و محمد نادری دیگر بازیکنانی هستند که از قبل نیز مشخص بود به بازی با گل گهر نخواهند رسید. آنها طی روزهای گذشته تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و امروز نیز به سیرجان سفر نکردند و خود را برای حضور در دربی تهران آماده می کنند.

 

سیاوش یزدانی دیگر بازیکنی است که نام او از لیست سفر به سیرجان خط خورده است. گفته می شود این بازیکن به دلایل انضباطی که در اصفهان رخ داده است، باعث ناراحتی فکری شده و این بازیکن که آسیب دیده نیست و می توانست تیمش را همراهی کند، به همین دلیل در لیست سفر به سیرجان قرار نگرفته است.
علاوه بر این، صمد مرفاوی و آرش برهانی نیز در سفر به سیرجان تیم خود را همراهی نمی کنند. گفته می شود برهانی دچار سرما خوردگی شده و مرفاوی نیز برای اطمینان از سلامتی خود، تست کرونا داده است و این دو نیز در دیدار مقابل گل گهر استقلال را همراهی نمی کنند.

دیدگاه‌ها