کد خبر : 1729020 | 13 دی 1399 ساعت 16:09 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید به هر تصمیم لئو احترام گذاشت

اولین واکنش کومان به مصاحبه پر ابهام مسی

لیونل مسی هفته گذشته در مصاحبه با لاسستا حاضر نشد در مورد آینده اش شفاف حرف بزند و همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد.

اولین واکنش کومان به مصاحبه پر ابهام مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در آخرین بازی سال 2020 خود در نوکمپ برابر ایبار متوقف شده بود، فردا شب باید به مصاف اوئسکا برود. یک بازی خارج از خانه مهم که هر نتیجه ای غیر از پیروزی می تواند باعث دورتر شدن این تیم از صدر جدول شده و شانس قهرمانی لالیگا را بیش از پیش کاهش دهد.

 

 

1556114

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« هر بازی در لالیگا دشوار است و با توجه به شرایط فعلی اوئسکا در جدول(رده بیستم) رویارویی برابر این تیم دشواری های خاص خود را خواهد داشت. آنها معمولا با اختلاف اندک بازی های خود را باخته اند. اگر پیروزی می خواهیم، باید آماده باشیم و نسبت به بازی قبل باید بهتر کار کنیم. برای امیدوار ماندن به قهرمانی دیگر نباید هیچ دیداری را ببازیم.»

 

مشخص نبودن آینده لیونل مسی و آزاد بودن او برای مذاکره با تیم های دیگر:« شرایط لئو خوب است و 30 و 31 دسامبر بدون مشکل تمرین کرد. مچ پای او دیگر آسیب دیده نیست و مهیای بازی فرداست. او را شاد می بینم و با انگیزه و مثل همیشه مهمترین بازیکن ما محسوب می شود.

 

 

1556112

 

 

آینده مسی؟ او در مصاحبه اخیرش واضح صحبت کرد. مسی گفت که تا پایان فصل صبر می کند و باید به هر تصمیمی که می گیرد، احترام گذاشت. او بازیکنی است که همیشه باعث بهتر شدن تیمش می شود. از نظر من، اینکه مسی تصمیم گیری را به انتهای فصل موکول کرده، هیچ مشکلی ندارد. باید به حرف هایی که در مصاحبه اش زد و تصمیمی که خواهد گرفت، احترام گذاشت.»

 

جذب بازیکن در انتقالات زمستانی:« اگر موفق به جذب بازیکن نشویم، به خاطر مشکلات مالی باشگاه خواهد بود. با مدیر ورزشی(رامون پلانس) در مورد چگونگی آماده سازی تیم با لحاظ قراردادن شرایط فعلی باشگاه صحبت کرده ام. در مورد جوانان و نیز پست هایی که نیاز به تقویت دارند نیز حرف زدیم. من برنامه ها و ایده هایم را مطرح کرده ام و در نهایت باشگاه تصمیم گیرنده خواهد بود. در نهایت باید دید رئیس جدید چه کسی است و اوست که حرف نهایی را خواهد زد.»

 

 

1554259

 

 

تردید ها به بارسا:« پس از تساوی برابر ایبار طبیعی بود که تردیدها بیشتر شود چون همه می پرسیدند چطور نتوانستیم آن بازی را ببریم. باید در حمله موثرتر کار کرده و اشتباهات فردی را بسیار کاهش دهیم.»

 

دیدگاه‌ها