کد خبر : 1729028 | 13 دی 1399 ساعت 16:33 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

مدیریت چه کاری می‌توانست بکند؛

واکنش به جدایی رسن؛ چارت سازمانی را بلد هستید؟

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید مدیریت فعلی باشگاه دخل و تصرفی بر تصمیمات مدیر قبلی باشگاه که البته در حال حاضر یکی از اعضای هیئت مدیره است، ندارد.

واکنش به جدایی رسن؛ چارت سازمانی را بلد هستید؟

به گزارش "ورزش سه"، هنوز هم کادر فنی پرسپولیس و در راس آنها یحیی گل‌محمدی نتوانسته‌اند جدایی بشار رسن که در سن 24 سالگی و پس از سه سال حضور در پرسپولیس، طی توافقی که رسول پناه سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه و عضو فعلی هیئت مدیره باشگاه، با او انجام داد، به راحتی از تیم جدا شود را هضم کنند.


این موضوعی بود که در نشست خبری ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه هم بخش مهمی از صحبت های او را تشکیل داد و او در این مورد اینطور توضیحات اولیه‌‌اش را در پاسخ به سوال خبرنگاران آغاز کرد:«  واقعا در مورد بشار مدیریت باشگاه چه کاری می تواند انجام دهد. هر کاری شما بگویید انجام می دهیم. واقعا به غیر از اینکه ادامه دادن این موضوع به تیم ضربه می زند، ثمره دیگری ندارد.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه به عواید مالی‌ای که انتقال رسن نصیب پرسپولیس کرده، اشاره داشت و افزود:« ما شفاف در این مورد صحبت کرده ایم و 120 هزار دلار بابت رفتن بشار دریافت کرده ایم. ضمن اینکه تا به امروز از قرارداد جدیدش باید مبلغی را دریافت می کرده، که هیچ مبلغی را دریافت نکرده و مبلغی هم که دریافت کرده را در دوره مدیریت قبلی به باشگاه بازگردانده است؛ یعنی در واقع تا یکی دو هفته گذشته که بشار از جمع ما جدا شد، هیچ مبلغی را بابت سال جدید از ما نگرفته و 120 هزار دلار هم به باشگاه درآمد رسانده است. حالا واقعا چه کار دیگری می توانیم انجام بدهیم؟ اصلا شما بگویید ما چیکار کنیم.»


شکوری سپس در واکنش به این سوال که آیا جدایی بشار به تیم ضربه زده یا خیر، توضیح داد:« اینکه به شرایط فنی تیم ضربه زده یا خیر را کادر فنی در موردش صحبت می کند. من فکر می کنم آقای مطهری مصاحبه خیلی خوبی انجام داد و گفت که تیم ما با یک فرد اداره نمی شود. این یک چیز طبیعی در فوتبال هست.»


او سپس با کنایه به خبرنگارانی که در نشست خبری حاضر بودند، حرف هایش را از سر گرفت و با صحبت درباره چارت سازمانی گفت:« یک سلسله مراتبی وجود دارد. نمی دانم چارت سازمانی ما را می دانید یا نه؟ هر کدام از ما اختیاراتی داریم که نمی دانم، شما این را می دانید یا نه. سیستمی وجود دارد. اینکه مدیران قبلی چه کاری کرده اند را من نمی توانم در موردش صحبت کنم. من خیلی شفاف چیزی که بود را گفتم. آن چیزی که به نظر من به عنوان معاونت اجرایی رسید را گفتم. کاملا مشخص است که قبلی ها چه چیزی گفته اند و ما چه می گوییم. خدا را شکر فضای مجازی ما به گونه ای است که همه مطلع هستند. اینکه ما مدام این موضوع را ادامه دار کنیم به تیم ما ضربه خواهد زد. ما این را نمی خواهیم و می خواهیم تیم ما آرامش داشته باشد.»


بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به مثال های تخیلی از دنیای فوتبال ادامه داد:« قطعا اگر بارسلونا مسی را از دست بدهد، دچار مشکل می شود. اگر یوونتوس رونالدو را از دست بدهد، دچار مشکل می شود ولی اگر رخ بدهد، دیگر این اتفاق افتاده است؛ اینکه ما ادامه دار کنیم این موضوع را خوب نیست. آقای وحید امیری به عنوان یکی از بزرگ‌ترهای تیم به همراه سایر بزرگ‌ترهای تیم سعی دارند شرایط را درست کنند. همانطور که وحید امیری گفت تیم ما برمی گردد و به امید خدا اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.»

دیدگاه‌ها