کد خبر : 1729062 | 13 دی 1399 ساعت 19:12 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: باید برای کسب هر امتیاز عرق بریزیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید همین گونه به پیشرفت خود ادامه دهد.

کونته: باید برای کسب هر امتیاز عرق بریزیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه ایجاد شده به خاطر تعطیلات کریسمس، رقابت‌های سری آ از سر گرفته می‌شود و اینتر فردا از سری مسابقات هفته پانزدهم میزبان کروتونه خواهد بود. شاگردان آنتونیو کونته در حال حاضر با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری یعنی میلان در رده دوم جدول قرار گرفته اند.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کروتونه گفت: " ما باید منتظر یک بازی دشوار باشیم چرا که فکر می‌کنم همه تیم‌های حاضر در سری آ خوب هستند. ما در مقابل تیمی قرار می‌گیریم که سال را با پیروزی برابر پارما پشت سر گذاشت بنابراین باید بسیار محتاط باشیم. بعد از تعطیلات کریسمس همواره احساس عدم اطمینان وجود دارد اما ما می‌دانیم که ادامه روند مثبت مان از چه اهمیتی برخوردار است."

 

 

1558961

 

 

اینتر شانس قهرمانی: " لیگ نسبت به سال‌های گذشته متعادل تر شده است. با این حال هیچ بازی راحتی وجود ندارد و ما باید برای کسب هر امتیاز عرق بریزیم. من همیشه از بازیکنان می خواهم که به پیشرفت خود ادامه دهند زیرا تا زمانی که یک بازیکن به میدان می‌رود باید این کار را انجام دهد. اگر ما می‌خواهیم به چیزهای خارق العاده ای دست پیدا کنیم باید عملکردمان نیز اینگونه باشد."

دیدگاه‌ها