کد خبر : 1729075 | 13 دی 1399 ساعت 19:55 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: کاری که در ۲۰۲۰ انجام دادیم دیگر اهمیتی ندارد

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است آنها در دیدار فردا شب برابر بنونتو کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

پیولی: کاری که در ۲۰۲۰ انجام دادیم دیگر اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از چند فصل کابوس وار در سال 2020 روزهای فوق‌العاده ای را تجربه کرد. روسونری تحت هدایت استفانو پیولی سال را بالاتر از تیم های قدرتمندی نظیر اینتر و یوونتوس و به عنوان صدرنشین رقابت های سری آ به پایان رساند تا هواداران دومین تیم پرافتخار فوتبال اروپا دوباره به کسب جام ها توسط تیم شان امیدوار شده باشند.

 

 

1558971

 

 

میلان فردا شب در اولین مسابقه خود در سال 2020 مهمان بنونتو خواهد بود و برای صدرنشینی به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد. استفانو پیولی پیش از بازی فردای تیمش گفت: " ما در مقابل بنونتو قرار می گیریم که فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد، نتایج خوبی به دست می آورد و به شکلی عالی تمرین می کند بنابراین ما باید با روش و سبک درست مقابل آنها بازی کنیم."

 

پیولی در ادامه گفت: "یک سال پیش ما در حال ساخت تیم بودیم اما حالا پایه های آن نهاده شده است و ما باید با انگیزه های فراوان عملکرد خود را بهبود ببخشیم و اینکه در هر مسابقه با هدف پیروزی وارد زمین شویم. فراموش نکنیم، سال 2020 مثبت بود زیرا همه برای رسیدن به ظرفیت کامل خود قدم برداشتند.  ما امسال را با شور و شوق، اعتماد به نفس و اعتماد به توانایی های خود آغاز می کنیم.  جایی که باید بهبود یابیم چراکه هنوز 100 درصد به فرم خوب نرسیده ایم.

 

 

1558970

 

 

ما باید سوار بر موج شور و اشتیاق شویم و همیشه با بازیکنانم می گویم که باید بهتر و بهتر شوند زیرا کاری که ما در سال 2020 انجام دادیم دیگر اهمیتی ندارد. ما باید از قبل قوی تر باشد تا بتوانیم موفقیت هایمان را جشن بگیریم."

دیدگاه‌ها