کد خبر : 1729087 | 13 دی 1399 ساعت 21:25 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: این شرایط برایم چیز جدیدی نیست

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس می‌گوید به انتقاداتی که از او و تیمش مطرح می شود عادت دارد چرا که پیش از این به عنوان بازیکن آن را تجربه کرده است.

پیرلو: این شرایط برایم چیز جدیدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس آخرین بازی خود در سال 2020 را با شکست غیرقابل پیش بینی و سنگین مقابل فیورنتینا به پایان رساند؛ جایی که تیم آندره پیرلو با سه گل از حریف خود شکست خورد تا فاصله بیانکونری با صدر جدول افزایش پیدا کند.

 

یووه فردا شب از سری مسابقات هفته پانزدهم سری آ میزبان اودینزه خواهد بود. آندره پیرلو پیش از بازی فردای تیمش گفت: " ما روز دوشنبه دوباره در تمرین کنار یکدیگر جمع شدیم و من تیمی با انگیزه را مشاهده کردم که قصد دارد بعد از یک عملکرد بد، بازگشت داشته باشد.

 

 

1558981

 

 

دیدار مقابل اودینزه بسیار دشوار خواهد بود چرا که آنها در فرم خوبی قرار دارند. در ضد حمله فیزیکی سازمان یافته و خطرناک هستند. ما باید به خوبی هافبک و مهاجمان آنها را مهار کنیم.

 

ما در سال 2020 به روش بسیار بدی به کارمان پایان دادیم. با این حال پس از آن جلسه ای برگزار کرده و در آن پیرامون اهداف مان و آنچه اتفاق افتاد بحث کردیم بنابراین مسابقه ای پربار برای ما بود. من هرگز نمی‌خواهم که عملکردی مانند دیدار برابر فیورنتینا را دوباره تماشا کنم. ما اخیراً در برخی زمینه ها بهتر شده ایم اما فکر می کنم که کماکان می توانیم پیشرفت کنیم."

 

 

1558979

 

 

پیرلو در ادامه گفت: " زمانی که من بازیکن بودم نیز چنین شرایطی را تجربه کرده بودم. خیلی ساده شما از سوی رسانه ها از یک قهرمان به سمت نقطه صفر حرکت می کنید. اما من قبلا به عنوان بازیکن به چنین شرایطی عادت کرده‌ام و این شرایط چیز جدیدی برای من نیست. هنگامی که شما مسئولیت یووه را بر عهده دارید، با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد و مسئولیت زیادی را به عهده خواهید گرفت اما من برای آن آماده هستم."

دیدگاه‌ها