کد خبر : 1729165 | 14 دی 1399 ساعت 12:10 | 30.3K بازدید | 6 دیدگاه

تقابل دوباره رکوردداران ال‌کلاسیکو با پرسپولیس (عکس)

محرم نویدکیا رکورددار بیشترین تعداد بازی در تقابل با پرسپولیس است و محمود کریمی هم تنها بازیکنی به شمار می رود که در این مصاف حساس موفق به ثبت هت‌تریک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا و محمود کریمی دو ستاره سپاهان در دهه هشتاد بودند که طلایی‌پوشان اصفهانی روزهای درخشانی را تجربه می کردند و این دو بازیکن سال‌های زیادی مقابل پرسپولیس بازی کردند و حالا در قامت مربی پای به آزادی می‌گذارند. محرم نویدکیا با 24 بار حضور در دیدار با پرسپولیس از این حیث رکوردار محسوب می‎شود و توانسته در این 24 بازی دو گل نیز به ثمر برساند.


رکوردار دیگر این بازی حساس در فوتبال ایران محمود کریمی است که 4 گل مقابل پرسپولیس به ثمر رسانده؛ شاید به یادماندنی‌ترین گل‌های او همان سه گلی باشد که در ورزشگاه آزادی در نیمه نهایی جام حذفی وارد دروازه سرخپوشان کرد، تا نام خودش را به عنوان تنها هت‌تریک کننده تاریخ تقابل دو تیم ثبت کرده باشد.

 

1559098


کریمی در ابتدای فصل با اصرار محرم نویدکیا به کادر فنی سپاهان اضافه شد و حالا باید دید این دو که پیش از این به عنوان بازیکن مقابل پرسپولیس بازی کردند، در کسوت مربیگری چه خواهند کرد.


البته کریمی پیش‌تر در کنار مربیانی نظیر امیرقلعه نویی و زلاتکو کرانچار به عنوان مربی در کنار سپاهان بوده است و حالا روز سه شنبه 16 دی ماه بار دیگر اینبار در کنار محرم پا به آزادی خواهد گذاشت.

 

1559096

 

1559097

دیدگاه‌ها