کد خبر : 1729166 | 14 دی 1399 ساعت 12:22 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

نخریدن جیدون سانچو به نفع منچستر یونایتد شد

سران منچستر یونایتد بر این باورند که تابستان امسال تصمیم آنها برای عدم جذب جیدن سانچو، به مبلغ 108 میلیون پوند، به نفع شان تمام شده است.

نخریدن جیدون سانچو به نفع منچستر یونایتد شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستری‌ها خرید ستاره انگلیسی را دوباره بررسی کردند و گویا هم‌تیمی او در تیم دورتموند، یعنی ارلینگ هالند، آن بازیکنی است که سولسشر واقعا می‌خواهد. 

 

از آنجایی که سولسشر به دنبال بازیکنی بااستعداد برای تقویت تیمش می‌گشت، مدت‌ها بود که سانچو، وینگر بورسیا دورتموند، به این تیم لینک می‌شد. ولی در این فصل عملکرد او افت کرده است و بنا به گفته ساندی میرور، سران منچستر یونایتد در مورد خرید او در تابستان پیش رو دچار تردید شده‌اند. بازیکنان یونایتد بدون سانچو هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و در صدر جدول با لیورپول هم امتیاز هستند. 

 

1535722


با اینکه علاقه آنها به این بازیکن 20 ساله کم شده است، اما به ارلینگ هالند، هم بازی او در دورتموند، علاقمندند. مربی نروژی، هالند و خانواده‌اش را می‌شناسد و منچستر یونایتد هم تلاش کرده بود تا قبل از پیوستن هالند از سالزبورگ به دورتموند، او را به اولدترافورد بیاورد. این مهاجم 20 ساله از آن زمان 33 گل در 32 حضورش برای دورتموند به ثمر رسانده است و تیم‌های بزرگ اسپانیا مثل بارسلونا و رئال مادرید را هم به خود علاقمند کرده است. 


ولی میرور گزارش می‌دهد که سولسشر او را تحت نظر دارد و منچستریونایتد قصد دارد در پنجره تابستانی برای او پیشنهادی ارائه دهد. اد وودوارد، نائب رئیس منچستر یونایتد، با قیمت 108 میلیون پوندی که دورتموند روی سانچو گذاشت، به دلیل تنگناهای مالی ویروس کووید 19، موافقت نکرد. این تصمیم او در آن زمان مورد انتقاد قرار گرفت، ولی عملکرد سانچو نیز در طول این فصل افت کرد. آنها در رتبه ششم جدول بوندس لیگا هستند و لوسین فاوره هم در اواسط ماه دسامبر از سمت خود اخراج شد. سانچو در این فصل هنوز موفق به گلزنی در بوندس لیگا نشده است، هرچند که در لیگ قهرمانان و جام حذفی پایش به گلزنی باز شده است.

 

دیدگاه‌ها