کد خبر : 1729240 | 14 دی 1399 ساعت 18:09 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

تذکر کونته به ستاره اینتر؛جایگاهت تضمین شده نیست

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر نسبت به عملکرد هافبک شیلیایی اش یعنی آرتور ویدال انتقاد کرد.

تذکر کونته به ستاره اینتر؛جایگاهت تضمین شده نیست

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار امروز بین دو تیم اینتر و کروتونه بسیار نزدیک پیش رفت و با نتیجه 2-2 به اتمام رسید اما شاگردان آنتونیو کونته در نیمه دوم طوفانی عمل کردند و 4 گل دیگر به ثمر رساند تا با نتیجه 6-2 پیروز از زمین مسابقه خارج شوند؛ موضوعی که باعث شد نراتزوری موقتا به صدر جدول صعود کند.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل کروتونه گفت: " امروز واکنش خوبی نشان دادیم و حس می کنم که به روشی درست جنگیدیم. کروتونه با هفت بازیکن و روی ضربه کرنر به گل رسید اما در ادامه ما به بازی برگشتیم. بعد از آن یک اشتباه ساده لوحانه در تقویم ضربه پنالتی به حریف می توانست تیم را مضطرب کند اما بچه ها تمرکز خود را حفظ کردند، موقعیت های زیادی ایجاد کردند و یک پیروزی مهم دیگر در خانه به دست آوردیم."

 

 

1559171

 

 

مصدومیت روملو لوکاکو: " روملو یک مشکل عضلانی جزئی در عضله چهار سر ران خود احساس کرد. ما خواهیم دید که آیا بازی کردن برابر سمپدوریا برای او خطرناک خواهد بود یا خیر.  به محض اینکه احساس کرد مشکل برایش پیش آمده، ما بلافاصله او را تعویض کردیم. امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد."

 

عملکرد ویدال: " او می تواند پیشرفت کند. مطمئنا باید سرش را پایین بیندازد و به کار خود ادامه دهد زیرا هیچ کس جای تضمین شده ای در تیم ندارد. او باید نشان دهد که لایق بازی کردن است و خیلی بهتر از آن چیزی است که اکنون ارائه می دهد. وقتی می گویم او باید خیلی بهتر عمل کند، من به فراز و نشیب های زیادی اشاره می کنم که ما به عنوان اینتر توانایی مشاهده آن را نداریم. او باید سخت تر تمرین کند."

 

 

1559170

دیدگاه‌ها