کد خبر : 1729257 | 14 دی 1399 ساعت 19:43 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بلژیکی؛ حتی بالاتر از رونالدو (عکس)

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر باز هم در ترکیب این تیم عملکرد خوبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز با ارائه نمایشی درخشان شش بار دروازه کروتونه را باز کرده و موقتا بالاتر از میلان به صدر جدول سری آ رفت. در این دیدار لائوتارو مارتینز موفق به ثبت هت تریک شده و سه بار دروازه حریف را باز کرد تا بهترین بازیکن میدان لقب گیرد، اما روملو لوکاکو نیز عملکرد درخشانی داشته و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل در پیروزی پرگل تیمش نقش آفرینی کرد.

 

حالا روملو لوکاکو در 70 بازی ابتایی خود در ترکیب نراتزوری عملکرد درخشانی داشته و با به ثمر رساندن 50 گل و ارسال 9 پاس گل، از این حیث بی رقیب بوده است. رونالدو، ستاره برزیلی و سابق اینتر در 79 بازی ابتدایی خود موفق به رسیدن به گل شماره 50 شد و روملو لوکاکو حتی از او نیز بالاتر بوده است.

 

البته این مهاجم تنومند بلژیکی در این یک سال و نیم حضور در اینتر در دو صحنه بدشانس بوده و خاطرات تلخی را برای هواداران این تیم ثبت کرده است. در اواسط تابستان روملو لوکاکو به اشتباه در لحظات پایانی دروازه خودی را مقابل سویا باز کرد تا اینتر در فینال لیگ اروپا مغلوب شود. همچنین جایگیری ضعیف او در ثانیه های پایانی دیدار برابر شاختار در لیگ قهرمانان باعث شد ضربه سر الکسیس سانچس به او برخورد کرده و وارد دروازه دروازه نشود تا اینگونه حذف اینتر از این تورنمنت قطعی شود.

 

1559196

 

1559197

 

1559195

دیدگاه‌ها