کد خبر : 1729283 | 14 دی 1399 ساعت 21:41 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

وقتی که داور رم و سامپدوریا پرس شد (عکس)

دنیله چیفی داور دیدار رم و سامپدوریا در صحنه ای میان بازیکنان دو تیم پرس شد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پانزدهم رقابت های سری آ ایتالیا، تیم های رم و سمپدوریا در استادیوم المپیک رم به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل ادین ژکو به سود جالوروسی ها به پایان رسید تا آنها فاصله خود را با صدر جدول حفظ کنند.


این بازی حساس زیر بارش شدید باران برگزار می شد و حتی زمین استادیوم نیز دچار آب گرفتگی شده بود. قرار بود در ابتدا مارکو گویدا داور مشهور ایتالیایی این بازی را قضاوت کند اما در نهایت با تصمیم کمیته داوران فوتبال ایتالیا دنیله چیفی داور این بازی شد و گویدا به عنوان داور VAR انتخاب شد.

 

 

1559250

 

1559255
 

 


اما در دقایق پایانی این دیدار اتفاق جالب توجهی رخ داد که باعث توقف جریان بازی نیز شد. سامپدوریا برای جبران گل خورده، شدیدا بر روی دروازه رم هجوم می برد ولی آنها در رسیدن به دروازه حریف ناکام بودند. 


در یکی از این حملات و در دقیقه 92 میکل داماسگارد مهاجم جوان سامپدوریا پشت محوطه جریمه رم صاحب توپ بود و برایان کریستانته را در مقابل خودش داشت. او که قصد داشت برای عبور از سد هافبک رم با یک چرخش، او را دور بزند، ناگهان با مانعی غیر منتظره مواجه شد.


او ناگهان به دنیله چیفی داور این دیدار برخورد کرد و او برای لحظاتی میان کریستانته و داماسگارد پرس شد و به زمین افتاد و در واقع در نقش یک مدافع عمل کرد و مانع از حمله سامپدوریا شد.

 

 

1559251

 

1559253

 


مزاحمت دنیله چیفی برای بازیکن سامپدوریا باعث شد توپ در اختیار کریستانته قرار گرفته و او با یک پاس بسیار خوب، یک فرصت فوق العاده را در اختیار بورخا مایورال قرار داد و این بازیکن که از زمین تیم خودی استارت زده بود، در حالی که مدافعی را روبروی خودش نمی دید، با سوت چیفی از حرکت ایستاد.


ظاهرا داور مسابقه پس از چند ثانیه به یاد آورد که در جریان بازی تأثیرگذار بوده است و پس از اینکه متوجه شد حضور فیزیکی او در این صحنه باعث خلق یک موقعیت ایده آل برای رم شده است، دستور به توقف بازی داد.


به هر حال این بازی با همان تک گل ادین ژکو و به سود گرگ های رمی به پایان رسید ولی دنیله چیفی داور مسابقه نزدیک بود اتفاق عجیبی را در سری آ رقم بزند و سازنده گل دوم رمی ها باشد.

 

 

1559254

 

1559252

دیدگاه‌ها