کد خبر : 1729299 | 14 دی 1399 ساعت 23:02 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

استفانو پیولی: بازی با یوونتوس تعیین کننده نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان به تمجید از روحیه تیمش مقابل بنوونتو پرداخت.

استفانو پیولی: بازی با یوونتوس تعیین کننده نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان در شبی که حدود 60 دقیقه به خاطر اخراج ساندرو تونالی 10 نفره بازی کرد، موفق شد با دو گل بنوونتو را مغلوب کرده و دوباره صدرنشین سری آ شود. میلان به زودی در دیداری دشوار به مصاف یوونتوس خواهد رفت و استفانو پیولی مدعی شد نتیجه آن دیدار به تنهایی قهرمان این فصل را مشخص نمی کند.

 

استفانو پیولی گفت: "یک بار دیگر و بعد از 10 نفره شدن عشق، شور و باورمان را نشان دادیم و این یک پیروزی بزرگ دیگر است. ما اجازه نمی دهیم نتایج حریفان ما را تحت فشار قرار دهد و فقط از خودمان می خواهیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم. چند بار مرتکب اشتباه شدیم، اما با اتحاد فراوان موفق شدیم به پیروزی برسیم.

 

1555998

 

هر نتیجه ای برای تقویت خودباوری تیم مهم است. من ساندرو تونالی را در رختکن بغل کردم و خود او نیز به خاطر10 نفره کردن تیم ناراحت بود. مشکل VAR این است هنگام بازبینی صحنه، خطا خیلی شدیدتر و بدتر از آن لحظه به نظر می رسد، اما ساندرو از این اخراج درس های زیادی خواهد گرفت.

 

دیدار هفته بعد مقابل یوونتوس؟ من فکر می کنم یک مسابقه بزرگ بین دو تیم آماده در انتظارمان خواهد بود. من همچنان می گویم یوونتوس، اینتر و ناپولی قوی ترین تیم های سری A هستند و ما فقط باید مسیر خود را ادامه دهیم. این دیدار تعیین کننده نیست، یوونتوس در 9 فصل اخیر قهرمان شده و در حال حاضر نیز از ما عقب نیست.

 

اگر در ماه آوریل به جدول نگاه کرده و هنوز در این رتبه باشیم می توانیم در مورد چیزهای دیگر صحبت کنیم. ما چند بازیکن مهم را از دست داده ایم و تونالی نیز محروم خواهد شد، بنابراین بازی در مقابل یوونتوس سخت است، اما هر اتفاقی هم بیفتد تعیین کننده نخواهد بود."

دیدگاه‌ها