کد خبر : 1729366 | 15 دی 1399 ساعت 11:55 | 21K بازدید | 4 دیدگاه

شهباززاده در آماده‌ترین فرم به پرسپولیس رسید (آمار)

مهاجم سابق آبی پوشان پایتخت به نظر می رسد، عزم خود را برای ثبت بهترین سال فوتبالی‌اش جزم کرده و حالا دیدار مهمی را برای اثبات توانایی های خود پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده با دبل مقابل ماشین سازی تعداد گل‌های خود را در هشت مسابقه به عدد هشت رساند و از این مهم‌تر اینکه این بازیکن موفق شد در 5 بازی پیاپی گلزنی کند و به رکورد مهدی شریفی در سپاهان برسد.


شهباززاده که میانگین هر 85 دقیقه یک گل را ثبت کرده، البته انگیزه زیادی برای ادامه روند گلزنی های خود دارد  و امیدوار است با گلزنی در سه بازی آینده به رکورد ساسان انصاری در لیگ شانزدهم هم برسد.
شماره 9 سپاهان در حال حاضر دومین گلزن لیگ برتر در دوره بیستم پس از منشا است و سه بار هم طی هشت بازی اخیر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.


تنوع گلزنی ها این مهاجم نشان می دهد که شهباززاده در استفاده از پای راست خود تبحر بالاتری نسبت به پای چپ و ضربات سر دارد؛ هر چند او مهاجمی به شمار می رود که در محوطه جریمه زهردار است و روز سه شنبه احتمالا 90 دقیقه سختی را در کنار محمدرضا حسینی و استنلی کی روش در راس خط آتش سپاهان برای مدافعان سرخپوش رقم خواهد زد.


البته شهباززاده مدتی است که توسط نویدکیا نیز از پست اصلی خود که مهاجم نوک است، جدا شده ولی توانسته حتی بهتر از مهاجم هدف طلایی پوشان که استنلی کی‌روش است گلزنی کند و انگیزه های زیادی برای درخشش مقابل پرسپولیس  و ادامه روند خوب خود دارد.

 

1559401

دیدگاه‌ها