کد خبر : 1729384 | 15 دی 1399 ساعت 13:17 | 35.9K بازدید | 3 دیدگاه

سپاهان را فدای دربی نمی‌کنیم؛

مطهری: اگر مساوی کنیم انگار شکست خورده‌ایم!

دستیار یحیی گل محمدی شایعه اولتیماتوم به او را «سطحی» خواند و گفت که این سوالات جهت دار هستند.

مطهری: اگر مساوی کنیم انگار شکست خورده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان حضور یافت. او درباره شایعه اولتیماتوم به کادرفنی پرسپولیس اظهار نظر کرد و همچنین وعده داد که بازی سپاهان فدای دیدار مقابل استقلال و دربی پایتخت نمی‌شود.

 

* سپاهان را فدای دربی نمی‌کنیم
امکان ندارد که ما بازی سپاهان را فدای دربی کنیم. این بازی سه امتیاز حساس دارد و پیروزی مقابل این تیم خیلی خوب و جذاب است. ضمن این که باید بگویم مساوی کردن ما در این دو بازی، حال خودمان را هم بد کرده. وقتی مساوی می‌کنیم انگار که ما شکست خورده ایم. بازی فردا برای ما حیاتی است و جذابیت های خودش را دارد.

 

* عبدی و رمضانی خودشان را نشان می‌دهند
بچه های ما جوان هستند و زیر فشارند. تیم ما مشکلی نخواهد داشت و شرایط تیم باید طوری باشد که بیشتر گل بزند. نباید مسئولیت را برعهده رمضانی و عبدی بگذاریم. امیدواریم آن ها توانمندی بیشتری داشته باشند و خودشان را نشان دهند.

 

* اولتیماتوم؟ سطحی صحبت نکنید!
کسانی که با فضای فوتبال آشنا باشند، می‌دانند این مدل سوالات جهت دار است. تیمی که به فینال آسیا رفته و با 14 امتیاز اختلاف قهرمان شده، الان تنها تیم بدون باخت لیگ است، فکر می‌کنم صحبت از اولتیماتوم خیلی سطحی است.

 

* به خانواده هوادارمان که درگذشت تسلیت می‌گویم
به خانواده دارایی تسلیت می‌گویم، غم بزرگی است. قلب آدم به درد می‌آید که یک همچین هوادارانی داریم که جانشان را برای تیم می‌گذارند. ما باید متعهدتر باشیم و به وظایفمان عمل کنیم که پاسخگوی هواداران باشیم. باید تا سر حد توان بجنگیم تا هواداران را شاد کنیم.

 

* پرسپولیس - سپاهان الکلاسیکوی ایران است
بازی های پرسپولیس سپاهان بازی های بزرگی بوده و از آن به عنوان الکلاسیکوی ایرانی هم نام برده می‌شود. هر دو تیم فوتبال و تفکرات تاکتیکی را پیاده می‌کنند. ما پرسپولیس هستیم و برای این بازی خوب تدارک دیده ایم. سپاهان همیشه برای ما قابل احترام بوده و امیدواریم بازی خوبی را ارائه بدهیم. زوایای مختلف سپاهان شناسایی شده و امیدواریم برنده شویم.

 

* مثل مایکل شوماخر خواهیم بود
بچه های ما کارهای سخت را به سرانجام رسانده اند و تعجب می‌کنم بعد از دو تساوی یک سری انتقادات می‌شود. بچه های ما همیشه مبارز بوده اند و دیدید که در لیگ قهرمانان با چه کمبودهایی تیم ما به فینال آسیا رسید. از مایکل شوماخر پرسیدند که راز موفقیت شما چیست، گفت در پیچ ها که همه ترمز می‌دهند، من گاز می‌دهم. این جمله قشنگی است و ما شروع می‌کنیم به گاز دادن.

دیدگاه‌ها