کد خبر : 1729652 | 16 دی 1399 ساعت 14:07 | 175.5K بازدید | 15 دیدگاه

انتقال جذاب برای ستاره ایرانی؛

رسمی؛ علی کریمی به الدحیل پیوست (عکس)

علی کریمی هافبک پیشین استقلال و تیم ملی ایران، با ترک اردوی القطر به الدحیل ملحق شد.

رسمی؛ علی کریمی به الدحیل پیوست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی که در ابتدای فصل با ترک استقلال راهی القطر شده بود، پس از یک نیم فصل درخشان در این تیم راهی الدحیل قطر شد.

 

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات پیرامون جدایی این بازیکن از القطر شنیده می‌شد اما کسی پیش بینی نمی‌کرد که به این سرعت انتقالش به الدحیل نهایی شود. با این حال علی کریمی سرانجام مذاکراتش با تیم قدرتمند قطری را به پایان رساند و پیراهن قرمز این تیم را برتن کرد.

نکته جالب این که بسیاری از هواداران استقلال امیدوار بودند که کریمی جذب استقلال شود اما این هافبک دفاعی خوش استایل ترجیح داد که فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد و این بار به تیم مدعی الدحیل بپیوندد.

 

الدحیل در ابتدای فصل رامین رضاییان را به خدمت گرفت اما در نیم فصل او را به السیلیه فرستاد و حالا به سراغ یک بازیکن ایرانی دیگر یعنی کریمی رفته است؛ بازیکنی که سابقه حضور در دیناموزاگرب، لوکوموتیو، سپاهان و استقلال را دارد.

نکته جالب این که با حضور بشار رسن در القطر، انتظار می‌رفت که یک استقلالی و یک پرسپولیسی در این تیم زردپوش هم تیمی شوند اما کریمی خیلی زود اردوی القطری ها را ترک کرد و به الدحیل ملحق شد. تیمی که با اختلاف 8 امتیازی نسبت به السد در رتبه دوم است و در نیم فصل دوم برای بازگشت به صدر تلاش خواهد کرد.

 

علی کریمی که 12 بازی ملی در کارنامه دارد، امیدوار است که با این انتقال بزرگ جایگاهش در تیم ملی را نیز مستحکم کند.

 

 

1559795

دیدگاه‌ها