کد خبر : 1729655 | 16 دی 1399 ساعت 14:17 | 60K بازدید | 3 دیدگاه

وضعیت کارت‌های بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

پرسپولیس در آستانه دربی، امروز برابر سپاهان قرار می‌گیرد و یحیی گل محمدی امیدوار است تمامی شاگردانش را برای بازی هفته آینده در اختیار داشته باشد.

وضعیت کارت‌های بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دربی و جدال با استقلال، شاگردان یحیی گل محمدی باید در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان بروند. به همین دلیل و معمولا پیش از دربی‌ها این نگرانی وجود دارد که ممکن است بازیکنی به دلیل دریافت کارت زرد این بازی حساس را از دست بدهد.

 

در تیم پرسپولیس و در لیگ بیستم، هیچ بازیکنی در شرایط فعلی در خطر از دست دادن دربی نیست. کمال کامیابی‌نیا با ۲ اخطار، بیشترین کارت زرد را از داوران دریافت کرده است؛ او در دیدار مقابل سایپا و ذوب آهن با اخطار از سوی داور، جریمه شده که در بازی مقابل سایپا منجر به اخراج وی شد.

بعد از کامیابی‌نیا، سعید آقایی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی و حامد لک هرکدام یک کارت زرد در لیگ بیستم گرفته‌اند. سعید آقایی به دلیل اخراج در دیدار مقابل ذوب آهن در هفته ششم، بازی امروز مقابل سپاهان را از دست داده است.

 

با این حساب تمامی بازیکنان پرسپولیس برای اینکه شانس حضور در دربی را داشته باشند کافی است در دیدار مقابل سپاهان کارت قرمز نگیرند.

دیدگاه‌ها