کد خبر : 1729975 | 17 دی 1399 ساعت 21:38 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

آزادی بازی کرد، کریم روی نیمکت بود؛

دربی ایرانی‌های یونان به سود یاران انصاری‌فرد

پانتولیکوس در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل آ. ا. ک آتن شکست خورد.

دربی ایرانی‌های یونان به سود یاران انصاری‌فرد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که کریم انصاری‌فرد را برخلاف مسابقه گذشته‌اش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در حالی در ورزشگاه اسپیروس لوئیس به مصاف پانتولیکوس رفت که محمدرضا آزادی جزو نفرات ذخیره این تیم بود.


 کونستانتینوس گالانوپولوس، هافبک ۲۳ ساله آ. ا. ک آتن در دقیقه ۴۱ دروازه یاران آزادی را  باز کرد و نیمه اول با برتری هم‌تیمی‌های کریم انصاری‌فرد خاتمه یافت.


پانتولیکوس که برای جبران نتیجه نیمه دوم را آغاز کرده و از دقیقه ۶۴ محمدرضا آزادی را به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب داشت، در نهایت این بازی خارج از خانه را برابر یاران انصاری‌فرد واگذار کرد.


تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با برتری یک بر صفر مقابل پانتولیکوس ۲۷ امتیازی شد و جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ یونان را حفظ کرد و یاران آزادی هم با ۱۱ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستادند.


کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که ۱۳ بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفته و ۷ گل به ثمر رسانده، برای نخستین بار در فصل ۲۱-۲۰۲۰ به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی بازی نکرد و تا پایانِ دیدار با پانتولیکوس نیمکت‌نشین بود.


محمدرضا آزادی، مهاجم سابق تراکتور و کنونی پانتولیکوس نیز که پس از دو حضور تعویضی، در دیدار اخیرشان به‌صورت کامل جزو نفرات ذخیره بود، امشب برابر آ. ا. ک آتن ششمین بازی فصل خود را در سوپر لیگ یونان انجام داد.

دیدگاه‌ها