کد خبر : 1730007 | 18 دی 1399 ساعت 11:47 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تامی آبراهام:

هاورتز و ورنر زمان می خواهند

تامی آبراهام در مورد مشکلات تیمو ورنر و کای هاورتز، بازیکنان جدید چلسی، توضیح داد.

هاورتز و ورنر زمان می خواهند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق لایپزیش و لورکوزن نتوانسته‌اند پس از آمدن به استمفوردبریج مانند گذشته بدرخشند. تامی آبراهام، ستاره چلسی، از هواداران خواسته تا در قبال تیمو ورنر و کای هاورتز، بازیکنان جدید این تیم، صبور باشند. خرید دو بازیکن آلمانی یکی از مهم ترین نقل و انتقالاتی بود که چلسی در پنجره تابستانی انجام داد. آبی ها 117.5 میلیون پوند برای آوردن این دو بازیکن به استمفوردبریج هزینه کردند.

 

اما هنوز هیچ کدام از این دو بازیکن نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و این در حالی است که آبی‌ها اوضاع چندان خوبی از نظر فرم و ثبات در نتیجه‌گیری نداشته و در حال حاضر در رده‌ی هشتم جدول لیگ برتر جاخوش کرده‌اند. ورنر چهار بار برای چلسی گلزنی کرده و هاورتز تنها یک بار توانسته راه دروازه را پیدا کند، اما هم‌تیمی با سابقه‌تر این دو در چلسی معتقد است که این دو وقت بیشتری برای جا افتادن در تیم و تطبیق با شرایط جدید نیاز دارند.

 

1551370

 

تامی آبراهام در این باره گفت: "ما به سختی زمان برای تمرین در کنار یکدیگر و درک نحوه بازی هم داشتیم، بنابراین در حال حاضر روز به روز داریم پیش می‌رویم. هر بازی که انجام می‌دهیم چیزهای جدیدی راجع به هم یاد می‌گیریم. داریم بیشتر آنها را درک می‌کنم و آنها دارند بیشتر من را درک می‌کنند، بنابراین امیدواریم که بتوانیم همدیگر را راه بیندازیم و بهترین خودمان شویم."

 

برعکس مشکلات هم تیمی‌هایش، آبراهام تا امروز فصل خوبی را پشت سر گذاشته و 8 گل در همه مسابقات از جمله 6 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است، بیشتر از سایر بازیکنان چلسی در 21-2020.

 

 تامی آبراهام در رابطه با نمایش خود در این فصل افزود: "من وقتی پسربچه بودم در این باره رویابافی می‌کردم و هنوز هم احساس می‌کنم دارم رویا می‌بینم. من از هفت سالگی در این باشگاه بوده‌ام، پس می‌توانید تصور کنید چقدر همیشه دلم می‌خواسته به سطح بالا برسم. هنوز وقتی فکر می‌کنم امروز کجا هستم باید خودم را نیشگون بگیرم تا مطمئن شوم خواب نیست."

دیدگاه‌ها