کد خبر : 1730008 | 18 دی 1399 ساعت 11:55 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

این مورینیوی متفاوت؛ از این تصمیم حمایت می کنم!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از به تعویق افتادن زمان دیدار فینال جام اتحادیه حمایت کرد.

این مورینیوی متفاوت؛ از این تصمیم حمایت می کنم!


به گزارش "ورزش سه"، فینالیست های جام اتحادیه انگلیس مشخص شده اند و دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی باید در مسابقه نهایی به مصاف یکدیگر بروند. ابتدا قرار بود این دیدار در ماه فوریه برگزار شود، اما حالا مسابقه فینال به آوریل موکول شده است و ژوزه مورینیو ابراز امیدواری کرد اینگونه شرایط حضور گروه محدودی از هواداران در استادیوم ومبلی برای این دیدار فراهم شود. این در حالیست که مورینیو اصولا به انتقاد از تصمیمات اتحادیه فوتبال می پردازد و این بار بعد از مدت ها از یک تصمیم آنها حمایت کرده است.

 

1559969

 

ژوزه مورینیو گفت: "من از این تصمیم کاملا حمایت می کنم، زیرا در حال حاضر شرایط خاصی حکمفرما است. اگر دیدار فینال جام اتحادیه در ماه فوریه برگزار شود نمی توانیم شاهد حضور هواداران در استادیوم باشیم و حتی طرفداران قادر نیستند برای برپایی جشن قهرمانی تیم مورد علاقه شان به خیابان ها نیز بروند.

 

من از برگزاری دیدار فینال در تاریخ 25 آوریل حمایت می کنم. اینگونه فرصت بیشتری در اختیار داریم و باید دعا کنیم شرایط کمی تغییر کند. امیدوارم اوضاع در جهان عوض شود و البته من انتظار زیادی ندارم. نمی گویم حتما استادیوم ومبلی باید مملو از تماشاگر شود، اما شاید در آن مقطع بتوانیم شاهد حضور تعدادی از هواداران روی سکوها باشیم. شرایط خاصی داریم، اما من موافق این تصمیم هستم و امیدوارم دیدار فینال در تاریخ 25 آوریل برگزار شود."

دیدگاه‌ها