کد خبر : 1730028 | 18 دی 1399 ساعت 13:16 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان ماشین سازی ناشناخته هستند 

کعبی: سخت‌ترین بازی لیگ امسال را پیش رو داریم

دیدگاه بازیکنان و کادر مس رفسنجان این است که بتوانند رتبه تک رقمی کسب کنند و اعتقاد دارند با روند رو به جلویی که طی می کنند این اتفاق خواهد افتاد ‌‌.

کعبی: سخت‌ترین بازی لیگ امسال را پیش رو داریم

به گزارش ورزش سه ؛ با عقیل کعبی در خصوص کسب تساوی  مس رفسنجان مقابل فولاد صحبت کردیم . او گفت: خدا را شکر بازی باخته مقابل فولاد را تبدیل به نتیجه تساوی کردیم ما می توانستیم برنده بازی باشیم اما توپ هایمان تبدیل به گل نشد ما برای سه امتیاز رفته بودیم ولی خدا را شکر در دقیقه 93 گل زدیم و بازی مساوی شد.


او در خصوص اینکه چند بازی است که به پیروزی نرسیده اند؟ و چه زمانی دوباره برد می آورند ادامه داد: ما دو برد پشت سرهم مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی داشتیم و در بازی با سپاهان هم می توانستیم برنده بازی باشیم ولی متاسفانه دو گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم می توانستیم آن بازی را حداقل مساوی کنیم اما نشد.


کعبی در پاسخ به این سوال که همینکه در لیگ برتر بمانند برایشان کافی است یا اهداف دیگری هم دارند گفت: قطعا در لیگ می مانیم و دیدگاه ما تک رقمی شدن در جدول لیگ است و اهداف خوبی هم داریم ما رفته رفته پیشرفت کردیم . ما در بازی اول و دوم بد بودیم اما بعدش خیلی خوب شدیم و در بازی با تیمهای بزرگ مثل تراکتور، فولاد و غیره نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم. 


وی در خصوص دیدار پیش رو با ماشین سازی نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا بازی سختی داریم . تیم حریف مربی و بازیکنان جوانی دارد و به نظرم یکی از سخت ترین بازیهای لیگ امسال ما می تواند باشد چون ماشین سازی تیمی است که بازیکنان ناشناخته دارد البته بجز چند نفر از آنها به همین خاطر بازی کردن مقابل یک تیم جوان خیلی سخت است. 


کعبی در پایان افزود: مطمئن باشید شرایط تیم ما خیلی بهتر خواهد شد و حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها