کد خبر : 1730031 | 18 دی 1399 ساعت 13:28 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه دربی ربطی به جایگاه تیم ها در جدول ندارد

امیرآبادی: فکری نظم را به استقلال تزریق کرد

کاپیتان سابق استقلال گفت: همه از کادرفنی و آقای فکری حمایت کنند تا هواداران بعد از چند سال یک نفس راحتی بکشند.

 امیرآبادی: فکری نظم را به استقلال تزریق کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امیرآبادی در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش گفت: پیشکسوتان تا زنده هستند، باید قدرشان را بدانیم. متاسفانه وقتی از دنیا می روند، مراسم های یادبود زیادی می گیریم. امیدوارم باشگاههای استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان پرتعدادی که دارند، رسیدگی کنند وقتی در قید حیات هستند، قدردان آن ها باشند. 


وی درباره شرایط این روزهای استقلال افزود: شرایط استقلال خوب است. من هفته های اول هم صحبت کردم و گفتم باید به فکری زمان داد. ترکیب استقلال در این فصل هیچ وقت کامل نبوده و بازیکن مصدوم و محروم زیاد داشتیم. همین باعث شده تا آقای فکری دستش بسته باشد. رفته به رفته بازیکنان اضافه شدند و آقای فکری نظم را به این تیم تزریق کرد. امیدوارم هر چه پیش می رویم، شرایط بهتر شود.


مدافع سابق استقلال درباره دربی عنوان کرد: شرایط دربی متفاوت است و اصلا ربطی ندارد که استقلال الان صدر جدول است یا اینکه پرسپولیس پایین جدول است. امیدوارم یک بازی خوب و بدون حاشیه را ببینیم. این بازی هم که تماشاگر ندارد و بازیکنان با آرامش بیشتری می توانند بازی کنند که امیدوارم با برد استقلال همراه باشد. من اهل پیش بینی نیستم، اما امیدوارم بازی قشنگی باشد و استقلال برنده از زمین بیرون بیاید. 


امیرآبادی در خصوص اینکه گفته می شود استقلال زیبا بازی نمی کند، گفت: بازهم می گویم مشخص بود که بعد از باز شدن دست فکری با اضافه شدن بازیکنان شرایط بهتر می شود. این اتفاق هم در همین بازی آخر استقلال رخ داد و در نیمه اول دیدیم که استقلال چقدر خوب بازی کرد. 


وی در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال افزود: حتما این شانس هست. انشاله همه از کادرفنی و آقای فکری حمایت کنند تا هواداران بعد از چند سال یک نفس راحتی بکشند.

دیدگاه‌ها