کد خبر : 1730035 | 18 دی 1399 ساعت 13:41 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

اندی کول:

جک گریلیش عالی است، اما به درد یونایتد نمی‌خورد!

اندی کول معتقد است جک گریلیش، ستاره استون ویلا، عالی است، اما به درد منچستریونایتد نمی‌خورد.

جک گریلیش عالی است، اما به درد یونایتد نمی‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، اندی کول، ستاره سابق شیاطین سرخ، دلیلی نمی‌بیند که اوله‌ گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، برای به خدمت گرفتن جک گریلیش حسابی پول خرج کند. آن هم برای بازیکنی که معلوم نیست به کارشان بیاید یا نه. شنیده‌ها حاکی از آن است که ممکن است به زودی جک گریلیش، بازیساز ارزشمند استون ویلا، راهی اولدترافورد شود.

 

1546464

 

دوازده ماه پیش برای اولین بار صحبت‌هایی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به گریلیش به گوش رسید، اما شیاطین سرخ به مسیر متفاوتی رفتند و برونو فرناندس را از اسپورتینگ به اولدترافورد آوردند. گمانه‌زنی‌ها راجع به گریلیش پس از درخشش فرناندس و تبدیل شدن این هافبک پرتغالی به مهره اصلی در برنامه‌های سولسشر، کم‌رنگ شد. اکنون اما با درخشش گریلیش و همچنین نامعلوم بودن آینده پل پوگبا در منچستریونایتد، دوباره گفته می‌شود که جک گریلیش از اهداف منچستریونایتد در این پنجره نقل و انتقالات است.

 

اندی کول، ستاره سابق یونایتد، در مورد احتمال خرید گریلیش از سوی منچستریونایتد گفت: "فکر می‌کنم که گریلیش بازیکن فوق‌العاده‌ای است. قرار نیست چیزی غیر از این بگویم اما به خط هافبک منچستریونایتد در حال حاضر نگاه می‌کنم و نمی‌دانم قرار است او را کجا بازی دهیم.به بازی برونو فرناندز نگاه کنید، نمایشی که او در همان پست گریلیش دارد فوق العاده است. اگر گریلیش را به سمت چپ ببرید، آنجا هم مارکوس راشفورد بازی می‌کند. پس کجا قرار است بازی‌اش بدهید؟ البته من در مواردی مثل این انسان جایزالخطایی هستم. من هم مثل بقیه فقط از بیرون دارم به این قضیه نگاه می‌کنم."

دیدگاه‌ها